Mijn E46 M3CS helaas niet alleen total, ook nog verkocht
Re: Mijn E46 M3CS Totall Loss?
zoals het er nu uitziet is de jonge man die de auto wilt hebben aan het babbelen met zijn vader of hij de auto voor hem wilt kopen, zoja is ie voor 99% verkocht.
Er zal niks meer in kuwait gekocht worden gezien ik er te weinig ben (oktober 1 week, kerst 2, februari 1 en mei 2, dat maakt een totaal van 6 weken van de 52. Dan vind ik het zonde om daar een auto te gaan kopen.
Het liefst zou ik met het geld weer een E46 M3 kopen hier in Nederland. Helaas zijn de verzekeringspremies voor zulke autos als 19 jarige echt absurd (4500 euro all risk per jaar!). Een E36 M3 zal het niet worden. zie er niet de meerwaarde in gezien het exterieur en interieur niet anders is dan elk andere E36 met een Mtech pakket erop. Er komt zeker wat voor terug maar wat weet ik alleen nog niet! (zit zelfs richting de jappen te kijken zoals een Toyota Supra, Nissan GTR of een Mitsubishi evolution!)
Er zal niks meer in kuwait gekocht worden gezien ik er te weinig ben (oktober 1 week, kerst 2, februari 1 en mei 2, dat maakt een totaal van 6 weken van de 52. Dan vind ik het zonde om daar een auto te gaan kopen.
Het liefst zou ik met het geld weer een E46 M3 kopen hier in Nederland. Helaas zijn de verzekeringspremies voor zulke autos als 19 jarige echt absurd (4500 euro all risk per jaar!). Een E36 M3 zal het niet worden. zie er niet de meerwaarde in gezien het exterieur en interieur niet anders is dan elk andere E36 met een Mtech pakket erop. Er komt zeker wat voor terug maar wat weet ik alleen nog niet! (zit zelfs richting de jappen te kijken zoals een Toyota Supra, Nissan GTR of een Mitsubishi evolution!)
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Er is momenteel 1 S54 tekoop in kuwait, waar onderdelen van het blok al afgebroken waren (letterlijk) en ze niet wisten van de KM stand en of die nog liep en toch nog mooi 2700 euro ervoor vragen... tis gewoon te gek voor woorden! Dat gaf eigenlijk ook de doorslag eventueel toch nog naar verkoop van de auto te kijken, hoeveel pijn het ook doet (ik ben zelfs bereid als ik een garage had de auto daar gepoetst neer te zetten puur om er zo nu en dan naar te kijken en oude herinneringen te herdenken bij de auto)Sjonnie schreef:Als je een goed bod gekregen hebt zou ik hem zelf ook verkopen.
Een ander blok halen en inbouwen zal je in praktijk altijd meer gaan kosten dan je van te voren beraamd hebt.
For Speed Add Lightness
En dan wachten voor een goed m3 blokE36 racer schreef:
ik ben zelfs bereid als ik een garage had de auto daar gepoetst neer te zetten puur om er zo nu en dan naar te kijken en oude herinneringen te herdenken bij de auto

ben ik toch wel heel benieuwd wat dat magische bedrag is.... (mag ook via PB)E36 racer schreef:kreeg een erg goed bod (bijne te mooi om waar te zijn)
www. M3 register .nl
als je een goed bedrag voor je
kan krijgen, in de huidige staat, in de wetenschap dat je nog zo weinig in Kuwait zal zijn, dan wist ik het wel... verkopen dus 

Beest Met 4 Wielen
inderdaad, gauw verkopen voordat de koper zich bedenkt.... 

www. M3 register .nl
Een e36 M3 geen optie zeg je, Omdat de optiek wat te "standaard" is?
Maar met een paar leuke wijzigingen heb je een leuke eigenwijze M3, en jou kennende gaat het je toch groot en deels wel om de engine? Nou die S50 motoren zijn toch ook nog altijd niet mis! Je kunt er nog lekker mee aan de slag! en vergeleken met een supra rijdt het wel wat zuiniger e.d.?
Ik Zou dan toch een dik e36 project overwegen, herinner me hier op het forum ook een geweldige E36 met 800PK!
Misschien zelfs een ander blok erin lepelen? S54 bijv.?
Maar met een paar leuke wijzigingen heb je een leuke eigenwijze M3, en jou kennende gaat het je toch groot en deels wel om de engine? Nou die S50 motoren zijn toch ook nog altijd niet mis! Je kunt er nog lekker mee aan de slag! en vergeleken met een supra rijdt het wel wat zuiniger e.d.?
Ik Zou dan toch een dik e36 project overwegen, herinner me hier op het forum ook een geweldige E36 met 800PK!

Misschien zelfs een ander blok erin lepelen? S54 bijv.?
>>>>Showroom E36's<<<<
-
- Contacteer:
een S54 is daar niet5 aan te komen.... Anders kan hij hem net zo goed hier in hangen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Hij zegt volgens mij dat een S54 Daar niet aan te komen is,
en Hier is het voor hem te duur een E46 M3 te rijden door verzekeringen met zijn leeftijd, maar met het geld hier een E36 M3 ombouwen, is misschien een ander verhaal? het blok was ook maar een voorbeeld, heb al vanalles voorbij zien komen wat ze in een E36 hangen!
en Hier is het voor hem te duur een E46 M3 te rijden door verzekeringen met zijn leeftijd, maar met het geld hier een E36 M3 ombouwen, is misschien een ander verhaal? het blok was ook maar een voorbeeld, heb al vanalles voorbij zien komen wat ze in een E36 hangen!

>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
daarnaast, de meeste mensen die zo`n soort auto willen kopen,kopen deze voor zichzelf.
Niet voor dat koppeltje wat langs de weg loopt en waarvan de man denkt oh zal dat nou een echte zijn of eentje met een stickertje achterop geplakt.
persoonlijk vindt ik dat je de keuze moet maken op wat jij mooi vindt. vindt je een supra of een skyline mooier dan de e36 dan kan dat best. Zou je keuze alleen niet laten afhangen over wat andere mensen zouden denken.
Daarnaast kan dit ook nog wel wat leuker zijn als je in een E36 rijdt. zoals je zelf zegt, het kan de zoveelste zijn met een M-tech, en dat denkt die met de golf gti naast je ook. alleen jij weet dat je 286 pk hebt en het golfje komt erachter als het stoplicht op groen springt
Maar zoals gezegd, het is je eigen keuze!
Niet voor dat koppeltje wat langs de weg loopt en waarvan de man denkt oh zal dat nou een echte zijn of eentje met een stickertje achterop geplakt.
persoonlijk vindt ik dat je de keuze moet maken op wat jij mooi vindt. vindt je een supra of een skyline mooier dan de e36 dan kan dat best. Zou je keuze alleen niet laten afhangen over wat andere mensen zouden denken.
Daarnaast kan dit ook nog wel wat leuker zijn als je in een E36 rijdt. zoals je zelf zegt, het kan de zoveelste zijn met een M-tech, en dat denkt die met de golf gti naast je ook. alleen jij weet dat je 286 pk hebt en het golfje komt erachter als het stoplicht op groen springt

Maar zoals gezegd, het is je eigen keuze!

///M-power
-
- Contacteer:
true true, verder lijkt het ook meer te gaan om wat andere er van vinden. Want een e36 M3 kun je niet aan zien dat het een M# is dus is niet goed... Het gaat lijkt mij toch meer om de snelheid van zo'n ding i.p.v. wat een ander ervan denkt.
Een supra enz. zijn natuurlijk wel auto's waar je in gezien wordt.
Een supra enz. zijn natuurlijk wel auto's waar je in gezien wordt.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Ik ga met deze mannen mee!
Je koopt een een M toch voornamelijk voor de techniek, juist alle dingen die je niet ziet als je voorbij rijdt. (je hoort het daarintegen weer wel!
)
En een M tegenover een normale e36, is dan toch wel weer even een verschilletje hoor! vooral als je zo'n Mblok wat kleine aanpassingen aandoet! (leuke uitlaatlijn, airbox e.d. you know the deal!)
Het is natuurlijk je eigen keuze! En daar doen wij niks aan. Maar ik zou toch nog een keer nadenken over ditsoort dingen voordat je je keuze maakt, en er misschien toch wel spijt van krijgt!
Je koopt een een M toch voornamelijk voor de techniek, juist alle dingen die je niet ziet als je voorbij rijdt. (je hoort het daarintegen weer wel!

En een M tegenover een normale e36, is dan toch wel weer even een verschilletje hoor! vooral als je zo'n Mblok wat kleine aanpassingen aandoet! (leuke uitlaatlijn, airbox e.d. you know the deal!)
Het is natuurlijk je eigen keuze! En daar doen wij niks aan. Maar ik zou toch nog een keer nadenken over ditsoort dingen voordat je je keuze maakt, en er misschien toch wel spijt van krijgt!

>>>>Showroom E36's<<<<
O ben ik zeker met jullie eens, maar ik heb de filosofie dat als je een boven gemiddelt speciale auto rijdt (dus niet de zoveelste versie fiat 500 ofzo), zoals bijvoorbeeld een M3 over een 325i. Dan mag je dat best laten zien! een E46 M3 doet dat ook maar niet schreeuwerig, iets bredere wielkasten, grovere bumpers, de bult in de kap, de finders die iets breder uitkomen etc...
Het vermogen is leuk en geweldig om te kunnen, maar in feite kan je er in wat je het meeste rijdt niks aan (ja ik zeg het) als je naar je werk rijdt in de file kan je toch niet harder dan andere, (als de weg open is, en geen traject controle is wat anders weer). Dus vind ik styling toch ook wel belangrijk
Kortom als je gewoon niet een veel voorkomende auto hebt. Vind ik dat je dat moet laten zien, valt het leuke net wat meer op zodat anderen het misschien ook gaan beseffen
Het vermogen is leuk en geweldig om te kunnen, maar in feite kan je er in wat je het meeste rijdt niks aan (ja ik zeg het) als je naar je werk rijdt in de file kan je toch niet harder dan andere, (als de weg open is, en geen traject controle is wat anders weer). Dus vind ik styling toch ook wel belangrijk
Kortom als je gewoon niet een veel voorkomende auto hebt. Vind ik dat je dat moet laten zien, valt het leuke net wat meer op zodat anderen het misschien ook gaan beseffen
For Speed Add Lightness