Voorstellen: Robbert
Voorstellen: Robbert
Goedemorgen!
Op voorhand vast voorstellen: mijn naam is Robbert, woonachtig in het mooie Haarlem. Vorige week mijn vorige auto verkocht, een Corsa D met drie deuren. Na druk op zoek geweest te zijn naar een mooie 159, nu zo goed als zeker besloten om de woon-werk kilometers af te gaan leggen met een e46 320D touring. Een touring vanwege de komst van een nieuw gezinslid :-). En een 3 serie aangezien die volgens mij een stukje betrouwbaarder zijn dan de Italianen.
Nu nog een beetje in dubio over:
- automaat of handgeschakeld (hogere verbruik neem ik bij AUT voor lief, maar vrees dure problemen met de bak)
- NL of geïmporteerd
- voorkeur na 2003, kilometerstand niet boven de 225k (lijkt me verstandig als ik er over plm. 3 jaar van af wil)
Eerst maar eens het forum afspeuren!
Grt. Robbert
Op voorhand vast voorstellen: mijn naam is Robbert, woonachtig in het mooie Haarlem. Vorige week mijn vorige auto verkocht, een Corsa D met drie deuren. Na druk op zoek geweest te zijn naar een mooie 159, nu zo goed als zeker besloten om de woon-werk kilometers af te gaan leggen met een e46 320D touring. Een touring vanwege de komst van een nieuw gezinslid :-). En een 3 serie aangezien die volgens mij een stukje betrouwbaarder zijn dan de Italianen.
Nu nog een beetje in dubio over:
- automaat of handgeschakeld (hogere verbruik neem ik bij AUT voor lief, maar vrees dure problemen met de bak)
- NL of geïmporteerd
- voorkeur na 2003, kilometerstand niet boven de 225k (lijkt me verstandig als ik er over plm. 3 jaar van af wil)
Eerst maar eens het forum afspeuren!
Grt. Robbert
Re: Voorstellen: Robbert
Welkom Robbert!
Succes met je zoektocht naar een mooie 320D touring
. Ik heb die van mij in juni 2011 aangeschafd met 188K op de teller. Inmiddels staat er alweer bijna 270K op!
Ik vind de automaat heerlijk aangezien ik ook best wel wat file rij. Bij ongeveer 250K heb ik de bak laten spoelen om hopelijk de duur te verlengen (bij ongv. 400K wil ik hem verkopen). Tot nu toe nog geen problemen gehad met de bak
.
Succes met je zoektocht naar een mooie 320D touring
Ik vind de automaat heerlijk aangezien ik ook best wel wat file rij. Bij ongeveer 250K heb ik de bak laten spoelen om hopelijk de duur te verlengen (bij ongv. 400K wil ik hem verkopen). Tot nu toe nog geen problemen gehad met de bak
- Ramon 325 Vanos
Welkom 
Dat zijn goede berichten! Er staat er een in H'sum te koop waar ik misschien vanavond ga kijken (als diegenen die vanochtend zou komen hem niet al gekocht heeft..). Die is uit '03 en heeft 173K gelopen. Wil 'em dan wel even laten keuren bij BMW, mijn 'probleem' is dat ik zelf niet zo handig ben en alles zal moeten laten doen..
Die verkoper gaf wel aan dat hij koud iets 'voelbaarder' schakelde dan dat als de boel netjes warm was. Is dat normaal/bij jou toevallig ook zo?
-edit: typfoutje-
Die verkoper gaf wel aan dat hij koud iets 'voelbaarder' schakelde dan dat als de boel netjes warm was. Is dat normaal/bij jou toevallig ook zo?
-edit: typfoutje-
Welkom Robbert! 
Welkom op de portal 
Bmw 318IS Sedan Cosmos 15-02-2013 t/m 14-02-2014 RIP
Bmw 316I Sedan Avus Blue 17-02-2014 t/m 20-06-2015
Bmw 328I Cabriolet Montreal 31-03-2014 t/m ***
Bmw 316I Sedan Avus Blue 17-02-2014 t/m 20-06-2015
Bmw 328I Cabriolet Montreal 31-03-2014 t/m ***
Geslaagd! Re: Voorstellen: Robbert
Goedemorgen,
Gisteren GESLAAGD voor een mooie E46 320D Touring Automaat uit 2003. Auto wordt nog even nagelopen en krijgt nieuwe olie/filters. Is een blauwe, met blauw sportinterieur en bijna 200.000 km gelopen. Volledige onderhoudshistorie: ziet er top uit!
Ga hem waarschijnlijk dinsdag of woensdag ophalen, maar alvast wat foto's van zoals die te koop stond:

Gisteren GESLAAGD voor een mooie E46 320D Touring Automaat uit 2003. Auto wordt nog even nagelopen en krijgt nieuwe olie/filters. Is een blauwe, met blauw sportinterieur en bijna 200.000 km gelopen. Volledige onderhoudshistorie: ziet er top uit!
Ga hem waarschijnlijk dinsdag of woensdag ophalen, maar alvast wat foto's van zoals die te koop stond:

Zo op het eerste gezicht Prima aankoop!
Mooie kleur en uitvoering zo!
Veel Plezier en succes ermee gewenst!
Mooie kleur en uitvoering zo!
Veel Plezier en succes ermee gewenst!
>>>>Showroom E36's<<<<
Welkom! en leuke auto, veel plezier ermee!
BMW e60 530D 231 PK 2006
| Op zoek naar Privacy Shades |
| Op zoek naar Privacy Shades |