ik ben john. woont in de buurt van arnhem ben automonteur. en daarnaast doe ik veel aan carstyling. ik ben sinds pas in bezit van een bmw 3 serie e46 sedan uit 1999. ik heb deze auto standaard gekocht maar dat wil ik snel gaan veranderen
johnE46
johnE46
hallo,
ik ben john. woont in de buurt van arnhem ben automonteur. en daarnaast doe ik veel aan carstyling. ik ben sinds pas in bezit van een bmw 3 serie e46 sedan uit 1999. ik heb deze auto standaard gekocht maar dat wil ik snel gaan veranderen
en binnenkort komt er een
bij die ik met schade heb gekocht. even repareren en ik heb weer een prachtige auto:) voorderest heb ik niet veel te vertellen en als er vragen zijn hoor ik het wel:)
M, The Most Powerful Letter of My Live
- Ramon 325 Vanos
Re: johnE46
Welkom 
Pics natuurlijk!!
Welkom
Welkom
REVIN short shifters! Voor bijna alle BMW's.
6-naar-4 of 8-naar-4 cilinder toerentalsignaal omvormers, voor als de codeerpluggen niet verkrijgbaar zijn.
De AutoFans.nl Trackday kalender!
6-naar-4 of 8-naar-4 cilinder toerentalsignaal omvormers, voor als de codeerpluggen niet verkrijgbaar zijn.
De AutoFans.nl Trackday kalender!
Welkom!
Check ook onze meetings even! wellicht ook leuk om je auto daar te gaan showen zodra het weer weer beter is!
Check ook onze meetings even! wellicht ook leuk om je auto daar te gaan showen zodra het weer weer beter is!
>>>>Showroom E36's<<<<