rca aansluiting bmw
Re: rca aansluiting bmw
ja ik wil een versterker aansluiten en daarop weer een subwoofer, ik heb een set gekocht van 2000watt hoevel rms weet ik zo even niet.
ik had al rond zitten kijken op dit forum maar kon niet echt iets duidelijks vinden. maar op de orginele radio gaat het niet passen. in mijn versterker moeten perse tulp kabels. dus wordt denk een universele radio erin.
ik had al rond zitten kijken op dit forum maar kon niet echt iets duidelijks vinden. maar op de orginele radio gaat het niet passen. in mijn versterker moeten perse tulp kabels. dus wordt denk een universele radio erin.
M, The Most Powerful Letter of My Live
Zonde (vind ik).
Hoe ga je je speakers voor dan aansturen?
Hoe ga je je speakers voor dan aansturen?
REVIN short shifters! Voor bijna alle BMW's.
6-naar-4 of 8-naar-4 cilinder toerentalsignaal omvormers, voor als de codeerpluggen niet verkrijgbaar zijn.
De AutoFans.nl Trackday kalender!
6-naar-4 of 8-naar-4 cilinder toerentalsignaal omvormers, voor als de codeerpluggen niet verkrijgbaar zijn.
ik heb al iets meer duidelijk heid:) gewoon zn dingkopen en tussen 1 speaker zetten dan daar de tulp kabels in en versterker even aansluiten en het moet werken?
ik zet denk zn hi-low converter op mn achter speakers en dan tulp kabels aansluiten
Dus dan heb je achter versterkt en voor niet?
daNpy schreef: Je gaat toch ook niet met je rug naar een concert staan?
dat denk ik niet want ik wil mijn subwoofer aansluiten op mijn versterker en de speakers denk ik niet.
Dan heb je achter dus geen speakers meer, behalve de sub.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 19 feb 2013, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
jawel toch? die blijven aangesloten zitten?
Nee, die gaan in de high/low convertor naar je versterker. Je kan die niet parallel zetten want dan belast je je radio verkeerd en kun je de eindtrappen opblazen.
Ik snap ook niet waarom het allemaal zo moeilijk moet en uiteindelijk vaak leidt tot een onbevredigend resultaat, terwijl er een simpele oplossing voorhanden is waarmee je alles kan bereiken wat je wil
Ik snap ook niet waarom het allemaal zo moeilijk moet en uiteindelijk vaak leidt tot een onbevredigend resultaat, terwijl er een simpele oplossing voorhanden is waarmee je alles kan bereiken wat je wil
ja ik wil graag de orginele radio er inhouden en mijn versterker + subwoofer aansluiten meer niet. maar ik wist niet hoe dat moest
Heb je die versterker al gekocht voor je ging bedenken hoe je het in moest bouwen of had je die nog liggen van een andere auto? 
Wat al gezegd is, je kan het wel aansluiten maar dan heb je alleen achter versterkt, bovendien heb je met high/low convertors en alle aansluitingen wel wat kwaliteitsverlies.
Als je voor ook wil versterken moet je nog extra draden gaan trekken van je kofferbak naar de deuren zodat je speakers in de deuren ook versterkt worden.
Ik wilde op dat gebied geen consessies doen heb daarom wat meer geld uitgegeven voor mijn set, die tevens geen ruimte in de kofferbak opeist. Uiteraard met behoud van de originele radio want ik vind een DIN inbouwen in het E46 dashboard ook niet fraai.
Wat al gezegd is, je kan het wel aansluiten maar dan heb je alleen achter versterkt, bovendien heb je met high/low convertors en alle aansluitingen wel wat kwaliteitsverlies.
Als je voor ook wil versterken moet je nog extra draden gaan trekken van je kofferbak naar de deuren zodat je speakers in de deuren ook versterkt worden.
Ik wilde op dat gebied geen consessies doen heb daarom wat meer geld uitgegeven voor mijn set, die tevens geen ruimte in de kofferbak opeist. Uiteraard met behoud van de originele radio want ik vind een DIN inbouwen in het E46 dashboard ook niet fraai.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 19 feb 2013, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
ja die had ik al liggen nu heb ik deze auto en wil hem graag hierin hebben. alleen de subwoofer aansluiten is goed. de speakers is niet nodig.
ja okee ik wil mijn orginele radio ook behouden.
ja okee ik wil mijn orginele radio ook behouden.