Omdat ik de bak niet stuk wil laten draaien en nog wel wat km's wil maken

Op internet had ik deze uitgezocht:
http://www.koppelomvormer.nl/automaat-spoelen
Kost wel wat, maar een revisie is veel kostbaarder, kan ik er weer 80-100K tegen hoop ik.
Peter van CRV heeft een stuk gereden en zei dat spoelen afdoende was.
Als je nar CRV revisie toe gaat, kijk dan goed op zijn site hoe je moet rijden.
Ik heb 2 blubber zandpaden doorgeploegd (franse steeg) was bang vast te komen zitten zo erg.

Dit spoelwerk laat hij doen bij BMW specialist B vd Haar ivm brug capaciteit.
Tenminste de meeste auto's gaan daarheen.
Een nieuw filter/pakking en olie gaan mee daarheen.
Bij vd Haar hebben ze reiniger en conditioner staan.
http://www.bvdhaar.nl/web.php
Eerst het app aangesloten en samen met de reiniger half uur gespoeld, ondertussen moest ik de bak van D naar N naar R af en toe schakelen.
Na deze reiniging ging de oliepan eraf, dit duurde even omdat een paar bouten zeer moeilijk los gingen (30 minuten).
De pan en de magneten worden schoongemaakt, zat vieze drap op, geen metaalslijpsel gelukkig.

Oud filter vervangen door nieuw en de oliepan met nieuw filter er weer op.
Nieuwe olie met de conditioner erin en oliepeil check en dicht maken maar.

Ook gelijk maar ff de diff-olie laten doen. (22,69 all-in)

Zag weer een nieuw werkje onder de auto, 1 hoesje van de rechter aandrijfas zit een gaatje in

De spoelmachine met de oude olie van de voorganger.

Ik in de auto onder het genot van een bakkie koffie aan t schakelen.

Mijn zwarte drap, de rest zit nog in de bak.

Ja ja die T##ng bouten zitten veeeel te vast, maar met vakkundig gebeitel komen ze los.

Nieuw filtertje.

Al met al een paar uur bezig geweest.