Ik ben Michael uit Gelderland en 20 jaar jong, ik was al eerder op dit forum mijn vorige auto, een e36 320i executive uit 1997! viewtopic.php?f=698&t=23230

Ook dit was een mooie auto met leuke opties zoals: cruise control, clima control, boordcomputer, xenon.
Na bijna een jaar de e36 te hebben gereden, vond ik het tijd voor een e46! en ik was al een poosje aan het kijken maar ik was er nog geen 1 tegengekomen die mij wat leek en bij mij in de smaak viel, ik wou namelijk een met aantal opties zoals: automaat, stoelverwarming, schuif/kanteldak, en het liefst leer!
En toen kwam ik dit tegen, Bmw e46 323i executive automaat uit 1998!
Zo stond hij te koop:

Erheen geweest en natuulijk gelijk verkocht! wat een heerlijke wagen met de 6 cilinder en automaat!
Opties waren:
323i 6cilinder
Executive uitvoering
Automaat
Schuif/kanteldak
Stoelverwarming
Clima control
Cruise control
Orgineel bmw afneembare trekhaak
Orgineel bmw alarm
Rolgordijn achter
etc...
Maar jammer genoeg geen leer!
Wat mij ook aan sprak is dat hij op 18inch alpina velgen stond met goede michelin banden!
En netjes verlaagd door een eibach pro set.
330 lip voorin de bumper!
De eerst volgende zaterdag de auto opgehaald en meteen doorgereden naar mijn werk om de auto goed te bekijken op de brug etc. Gelukkig zag alles er perfect uit en kwam ik niks schokkends tegen!
Gelijk gepoets en grondig schoongemaakt, resulataat mocht er wezen:

Ook winterbandjes aangeschaft op 16inch lichtmetalen velgen met nieuwe Vredenstein Snowtrack 3 banden!
Xenon met projector lenzen ingebouwd, avondje druk mee geweest maar het ziet er toch wel super uit en het lichtbeeld is perfect!

Na bijna 10.000 kilometertjes de automaat bak laten spoelen bij Tunex in s' Heerenberg waar ik zeer tevreden over ben, wat heerlijk soepel schakeld die weer, je merkt het geen eens!
Ook heeft hij lekker een grote beurt gehad dus alle filters, bougie's etc... vervangen dus kan die er weer even tegenaan!
Kilometer stand is inmiddels: 252.000 en de kilometers vliegen erop en op naar de 3ton!
Zo staat de BMW er nu bij:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, meningen en opmerkingen zijn van harte welkom!