118d

Show je E81 / E82 / E87 / E88. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
MFW

118d

Bericht door MFW » 09 jan 2013, 18:39

Hallo,

Nadat ik afgelopen zomer mijn E36 heb verkocht, is er weer een nieuwe BMW in de familie. Weliswaar niet van mij, maar van mijn vader. Na jarenlang Franse merken te hebben gereden heeft hij eindelijk zijn Peugeot ingeruild voor een BMW. ( Nu nog mijn stiefvader overhalen om zijn Audi in te ruilen voor een BMW)

Het is een zwarte 118d geworden uit september 2008. Mijn vader vindt auto's niet zo belangrijk. Het moet goed rijden, zuinig zijn en er een beetje fatsoenlijk uitzien. Qua opties heeft de 118d dan ook niet veel te bieden. Vrij kaal van binnen, maar aan de buitenkant heb ik wel wat leuke dingen ontdekt: dakspoiler, black-line achterlichten, lichtelijk geblindeerde achterramen en xenon verlichting.

Qua mods zal er niet veel gebeuren en wat er gebeurt zal waarschijnlijk van mij komen. Bijvoorbeeld climate control, PDC, sportinterieur en 17" velgen. Ik weet verder niet veel van 1-series en of de mods wat makkelijk uit te voeren zijn, maar ik hoop hier wat meer over te leren. Foto's zal ik na mijn wintersport even plaatsen.

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Showroom”