Mooie 540i op marktplaats
Re: Mooie 540i op marktplaats
Dit is te vinden op zomoto.nl
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
kan je zien op http://www.zomoto.nl.
en daar kan je je kenteken in vullen
en daar kan je je kenteken in vullen
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Ik heb natuurlijk mijn eigen kenteken ingevoerd: Er klopt werkelijk niets van. De informatie komt totaal niet overeen met de RDW database.
- Mijn auto is uit 1999, GEEN import, en die tool geeft aan dat de auto pas sinds 2003 op naam staat.
- Er staat dat mijn auto sinds 3 december 2011 op naam staat van de huidige eigenaar, terwijl ik hem in sep 2012 gekocht heeft (wat de rdw site overigens WEL goed aangeeft).
- Mijn auto is uit 1999, GEEN import, en die tool geeft aan dat de auto pas sinds 2003 op naam staat.
- Er staat dat mijn auto sinds 3 december 2011 op naam staat van de huidige eigenaar, terwijl ik hem in sep 2012 gekocht heeft (wat de rdw site overigens WEL goed aangeeft).
Wel grappig. Als ik mijn kenteken invul en ik laat de waarde bepalen door zomoto geeft hij tot 299.999 km een waarde van boven de 4500 euro. Vul ik 300.000km in is er 'ongewoon' veel mee gereden. grappig... een diesel van 11 jaar oud...
-- Houdoe wanne --
Zomoto heeft bij mijn kentekens altijd exact de juiste gegevens weergegeven. Altijd in overeenstemming met RDW ook trouwens.
Wat de auto betreft: Ja, leuk om auto's een tweede leven te geven, maar dan moet je wel weten wat je koopt. Als ik die stoelen zo zie geloof ik de km-stand nooit van mijn leven. Zelfs als er nooit een likje conditioner op de stoelen is gewreven (wat in het begin waarschijnlijk wel gebeurd zal zijn) zien die er te gaar uit...volvo's met 500k gezien waar de stoelen nog in betere staat waren (zonder enig onderhoud).
Laten staan.
En wat het grote onderhoud betreft: dat zie ik meer als een reguliere beurt (olie en brandstoffilter etc)...ik zou liever horen dat inspectie I en II uitgevoerd zijn plus die zaken...en als nog zou ik dan deze auto laten staan (met 500k op de klok kan een auto die inspecties ook doorstaan)
Nogmaals: laten staan
Wat de auto betreft: Ja, leuk om auto's een tweede leven te geven, maar dan moet je wel weten wat je koopt. Als ik die stoelen zo zie geloof ik de km-stand nooit van mijn leven. Zelfs als er nooit een likje conditioner op de stoelen is gewreven (wat in het begin waarschijnlijk wel gebeurd zal zijn) zien die er te gaar uit...volvo's met 500k gezien waar de stoelen nog in betere staat waren (zonder enig onderhoud).
Laten staan.
En wat het grote onderhoud betreft: dat zie ik meer als een reguliere beurt (olie en brandstoffilter etc)...ik zou liever horen dat inspectie I en II uitgevoerd zijn plus die zaken...en als nog zou ik dan deze auto laten staan (met 500k op de klok kan een auto die inspecties ook doorstaan)
Nogmaals: laten staan

Zomoto klopt bij mij ook niet. Heb nog even wat andere kentekens gecheckt en sommige kloppen wel weer..
Bij een maat staat er alleen 'erkend bedrijf op naam' terwijl hij niet eens een bedrijf ofzo heeft en hij heeft de auto korter dan er staat aangegeven..De eigenaren daarvoor kloppen wel, heel apart dat Zomoto
Bij een maat staat er alleen 'erkend bedrijf op naam' terwijl hij niet eens een bedrijf ofzo heeft en hij heeft de auto korter dan er staat aangegeven..De eigenaren daarvoor kloppen wel, heel apart dat Zomoto
Sorry dat ik het niet opgemerkt had dat er gevraagd werd hoe ik aan de info kwam. Gelukkig hebben er een aantal het juiste al aangegeven. Zomoto.nl
Inderdaad geeft deze site niet altijd het juiste weer bij de laatste en of eerste eigenaar, maar in de meeste gevallen wel. Wel erg handig om te kijken naar de 'ongeveer' historie van de wagen.
Inderdaad geeft deze site niet altijd het juiste weer bij de laatste en of eerste eigenaar, maar in de meeste gevallen wel. Wel erg handig om te kijken naar de 'ongeveer' historie van de wagen.
-
zomoto klopt idd wel aardig, de mijn iig wel
de waarde zou ook ongeveer wel kloppen al schat ik die zelf een duizende tot 2 duizend hoger in.