nokia 6300 /telefoonoplader
nokia 6300 /telefoonoplader
Ik heb in mijn E46 in de middenconsole een orginele BMW oplader zitten die geschikt is voor een Nokia 6300,maar nou wordt mijn Nokia 6300 slecht,weet iemand welke Nokia's er nog meer in die oplader passen?
gr Hans
gr Hans
-
Stephan S
Re: nokia 6300 /telefoonoplader
Ik vermoed niets anders dan alleen een Nokia 6300. Een andere Nokia 6300 kopen geen idee?
wordt de telefoon slecht of de batterij?
Hoe is trouwens de werking van jouw set met nokia? Ik heb dezelfde set zonder 6300, maar een N8 via BT gekoppeld. Ben daar duidelijk niet tevreden over en had bedacht een 6300 te gaan kopen puur voor de carkit.
Mijn idee erbij is dat ik dan a) een vaste verbinding heb met de carkit en b) gebruik kan maken van de dakantenne. Hopelijk wordt daarmee de gesprekskwaliteit vele malen beter; hopelijk kan jij dat bevestigen!
Hoe is trouwens de werking van jouw set met nokia? Ik heb dezelfde set zonder 6300, maar een N8 via BT gekoppeld. Ben daar duidelijk niet tevreden over en had bedacht een 6300 te gaan kopen puur voor de carkit.
Mijn idee erbij is dat ik dan a) een vaste verbinding heb met de carkit en b) gebruik kan maken van de dakantenne. Hopelijk wordt daarmee de gesprekskwaliteit vele malen beter; hopelijk kan jij dat bevestigen!
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Ik heb een orginele bleutooth instalatie in de auto die met de 6300 perfect werkt zowel de geluidskwaliteit als de zoekfunctie van het adres geheugen met de bediening via het stuur.
De hele telefoon wordt slecht.
Zouden er nog nieuwe nokia 6300 verkocht worden?
De hele telefoon wordt slecht.
Zouden er nog nieuwe nokia 6300 verkocht worden?
mondjesmaat, maar marktplaats is er ook goed voor hoor, ook voor onderdelen...
Maar, als je'm in de cradle hebt zitten, gaat de verbinding dus niet meer via bluetooth. Daar heb je die cradle dus voor dan
Maar, als je'm in de cradle hebt zitten, gaat de verbinding dus niet meer via bluetooth. Daar heb je die cradle dus voor dan
Ik heb hem normaal nooit in de oplader zitten alleen als die leeg is dus de kans dat ik wordt gebeld terwijl de gsm in de lader zit is niet groot.
Ok.. maar merk je dan dat de bel-/geluidskwaliteit in de cradle beter dan als je' m loshebt? Daar ben ik nl benieuwd naar. Thx alvast!
Het maakt bij mij niet uit of de telefoon in de oplader zit of niet, de geluidskwaliteit is hetzelfde.