Linker spiegel naar stoeprand
Re: Linker spiegel naar stoeprand
Ok we moeten even kijken of dit ook werkt voor pre LCI modellen, die van mij dus o.a.
Is er iemand met een pre-lci zonder electrische spiegels waar de stoeprand funktie werkt?
Is er iemand met een pre-lci zonder electrische spiegels waar de stoeprand funktie werkt?
- henri.thijssen
Ik heb een VFL . Ik heb geen inklapbare spiegels, maar de stoeprand functie werkt wel, als het knopje naar links staat (dus verstelling linkse spiegel actief).
Maar volgens mij moet je ook stoel- en stuurgeheugen hebben om dit actief te krijgen te krijgen (heb ik ook)
Zo wat ik heb gelezen - na 2005 > ASP_BORDSTEIN in KGM module en SA430 toevoegen
Maar volgens mij moet je ook stoel- en stuurgeheugen hebben om dit actief te krijgen te krijgen (heb ik ook)
Zo wat ik heb gelezen - na 2005 > ASP_BORDSTEIN in KGM module en SA430 toevoegen
E60 530D 2005
265hp 667nm
E34 520i 24V 1995
Sold ** E46 323CI - E87 120i - E90 320i **
E34 520i 24V 1995
Sold ** E46 323CI - E87 120i - E90 320i **
Ja ik heb de sa430 toegevoegd en de kgm module aangepast maar toch werkt het bij mijn 2006 e61 niet. Maar heb inderdaad geen stoel/stuur geheugen.
Ik heb wel stoel/stuur geheugen en ga vandaag waarschijnlijk nog aan de slag met de laptop dus ik zal het eens proberen (als ik verbinding krijg, wordt de eerste keer met deze nieuwe laptop)
Mijn E60 is overigens van 2003 dus als mij het lukt dan kan het bij iedereen
Mijn E60 is overigens van 2003 dus als mij het lukt dan kan het bij iedereen
Ik heb E60 525D van 2008 met Elektrische verstelbare & inklapbare spiegels! Maar als ik hem op rechts zet (Waar je alles verzet aan bestuurderdeur) werkt dit niet ... Hij gaat dus niet naar beneden.. ?
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
-
Pim520/2008
Oke, zie dat er een hoop over te doen is,, Ja het zijn elctr.spiegels.
Ik heb het boekje gevolgd en de knopjes op de stand gezet(volgens boekje) maar geen geluk
Dus dan lees ik dat het een code zou moeten zijn die de BMW dealer moet activeren (loweky)?
Thanks
Ik heb het boekje gevolgd en de knopjes op de stand gezet(volgens boekje) maar geen geluk
Dus dan lees ik dat het een code zou moeten zijn die de BMW dealer moet activeren (loweky)?
Thanks
goed het zou dus met ASP_BORDSTEIN moeten kunnen mits het tevens electrochroom (auto-dim functie) of memory spiegels zijn? Ik heb deze wel maar weer geen memory maar wel inklapbaar ben helaas pas in het nieuwe jaar weer uit en ga dan eens uittesten of dit ook werkt.
Als het goed is heb je dus of
electrische spiegels
electrische spiegels met klapfunctie
electrische spiegels met auto-dim
electrische spiegels met klapfunctie en auto-dim
en dit alles weer met of zonder memory??
Gaat dit topic specifiek over de linker spiegel? (besteuurderskant)
Als het goed is heb je dus of
electrische spiegels
electrische spiegels met klapfunctie
electrische spiegels met auto-dim
electrische spiegels met klapfunctie en auto-dim
en dit alles weer met of zonder memory??
Gaat dit topic specifiek over de linker spiegel? (besteuurderskant)
F10 N57N
-
Pim520/2008
Hoi,
't gaat om de Spiegel aan de bijrijders kant.
Ja ik heb met klap,auto dim zonder memory.
wat is ASP_Bordstein?
gr
't gaat om de Spiegel aan de bijrijders kant.
Ja ik heb met klap,auto dim zonder memory.
wat is ASP_Bordstein?
gr
Deze parameter kun je actief zetten dmv coderen in bepaalde modules in de auto zie ook http://forum.bimmerportal.nl/forum/view ... 23&t=29777
maar er blijkt nog niet echt duidelijkheid te zijn over welke opties je moet hebben om dit ook echt werkend te krijgen
maar er blijkt nog niet echt duidelijkheid te zijn over welke opties je moet hebben om dit ook echt werkend te krijgen
F10 N57N
Hoi Pim, laatst bij jou nog geprobeerd maar werkte inderdaad niet.
Ik heb een pre LCI 2004 E61 met stuur en stoel geheugen en daar werkt het wel. De schakelaar moet op bedienen linker spiegel staan en dan klapt de rechter spiegen naar beneden zodat je ongeveer je wiel te zien krijgt. Blijkbaar dus alleen in combinatie met stoel/stuur geheugen.
Martin.
Ik heb een pre LCI 2004 E61 met stuur en stoel geheugen en daar werkt het wel. De schakelaar moet op bedienen linker spiegel staan en dan klapt de rechter spiegen naar beneden zodat je ongeveer je wiel te zien krijgt. Blijkbaar dus alleen in combinatie met stoel/stuur geheugen.
Martin.
- Sneakster550i
Voor de zekerheid : Het werkt alleen als je hem in z'n achteruit zet! 
No Risk No Fun! 
-
Pim520/2008
Oke thanks, All 
-
rcpvangils
mijn e60 uit 2003 had geen geheugen op stoelen en stuur en toch "stoeprandfunctie"
Hier inderdaad ook deze set-up
- Stoel met geheugen
- Elektrische klapspiegel rechts
- Auto-dim spiegel binnen
- LCI E60 2008
- Stoel met geheugen
- Elektrische klapspiegel rechts
- Auto-dim spiegel binnen
- LCI E60 2008
Nou ik heb dus ook eindelijk geprobeerd in mijn TMFA / TMBF modules maar Bordstein & co zitten er bij mij niet in dus ik vrees dat het bij mij ook niet mogelijk is. Ik heb wel SA430 fabriek af! Er stonden nog wel een paar andere opties in t.w.
MEMORY
KERBING
USA_REVERSE
deze alledrie op aktiv gezet maar dit mocht ook niet baten
MEMORY
KERBING
USA_REVERSE
deze alledrie op aktiv gezet maar dit mocht ook niet baten
F10 N57N