Linker spiegel naar stoeprand
-
Pim520/2008
Linker spiegel naar stoeprand
Hallo,
Ik probeer mijn spiegel automatische naar de stoeprand te laten gaan als hij in zijn achteruit gaat. volgens boekje een simpele actie.
Nu bij mij doet dit het niet.
Is dit software of blond handelen posting.php?mode=post&f=123&sid=9a913c4 ... 50e39365e7#
iemand een iedee??
520D automaat
thanks,
Ik probeer mijn spiegel automatische naar de stoeprand te laten gaan als hij in zijn achteruit gaat. volgens boekje een simpele actie.
Nu bij mij doet dit het niet.
Is dit software of blond handelen posting.php?mode=post&f=123&sid=9a913c4 ... 50e39365e7#
iemand een iedee??
520D automaat
thanks,
Re: Linker spiegel naar stoeprand
Heb je wel automatisch inklpappende spiegels (dus dat extra knopje aan de bestuurders kant)? En volgens mij kan alleen de rechter spiegel de stoeprand funktie krijgen.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Is het een extra knopje? Uit de handleiding maak ik op dat het de schuifknop is waarmee je ook kiest welke spiegel je bedient bij het afstellen.BMW_Lover schreef:Heb je wel automatisch inklpappende spiegels (dus dat extra knopje aan de bestuurders kant)? En volgens mij kan alleen de rechter spiegel de stoeprand funktie krijgen.
- Sneakster550i
Met het extra knopje bedoeld hij denk ik het knopje voor het in/uitklappen van de spiegels, als je die niet hebt heb je dus geen inklapbare spiegels en dus ook geen stoeprand functie lijkt me...
Stoeprand functie regel je (alleen rechter spiegel) inderdaad met de knopjes voor de spiegelverstelling.
Staat je knopje op rechts, dan werkt het..., staat je knopje op links dan werkt het niet (of vice versa, daar twijfel ik ff over)
Stoeprand functie regel je (alleen rechter spiegel) inderdaad met de knopjes voor de spiegelverstelling.
Staat je knopje op rechts, dan werkt het..., staat je knopje op links dan werkt het niet (of vice versa, daar twijfel ik ff over)
No Risk No Fun! 
Oeps ik haal 2 dingen door elkaar zie ik 
-
rcpvangils
stoeprandfunctie staat los van inklapbare spiegels, mijn eerste e60 uit 2003 had de functie en mijn e61 uit 2006 ook, beide konden niet de spiegels inklappen
Eerste keer ooit dat ik dit hoor! Dan zou dus bij alle auto's de stoeprand funktie moeten werken, dachthet niet, je hebt echt inklapbare spiegels nodig.rcpvangils schreef:stoeprandfunctie staat los van inklapbare spiegels, mijn eerste e60 uit 2003 had de functie en mijn e61 uit 2006 ook, beide konden niet de spiegels inklappen
Ook ik heb stoeprandfunctie op uitlsluitend de rechterspiegel (doet het alleen als de knop voor de instellingen naar de linkerspiegel staat....). Voor de goede orde: ik heb geen inklapbare spiegels, althans niet automatischBMW_Lover schreef:Eerste keer ooit dat ik dit hoor! Dan zou dus bij alle auto's de stoeprand funktie moeten werken, dachthet niet, je hebt echt inklapbare spiegels nodig.rcpvangils schreef:stoeprandfunctie staat los van inklapbare spiegels, mijn eerste e60 uit 2003 had de functie en mijn e61 uit 2006 ook, beide konden niet de spiegels inklappen
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Ok duidelijk. Ik heb ook geen inklapbare spiegels en de stoeprand funktie wel aan geprogrammeerd maar toch gebeurt er niets....
Mijn vader heeft op zijn 2008 E60 530i ook geen inklapbare spiegel, maar wel stoeprandfunctie aan de rechterkant, regelbaar met hetzelfde knopje waarmee je kiest welke spiegel je wilt afstellen. Indien die op de linkerspiegel staat, dan gaat de rechterspiegel naar beneden. Indien die op de rechterspiegel staat, dan blijft ie op dezelfde hoogte maar gebeurd er links niks. Volgens mij hebben ze dit expres gedaan omdat je links toch genoeg kan zien. Rechts zie je veel minder goed. Hij heeft ze af-fabriek in ieder geval al erop zitten en dan doet ie alleen rechts.
Hoe stel je deze af dan 
Door, als de spiegel in de stoeprandfunctie staat, deze met de daarvoor bestemde knoppen af te stellen...niets anders dan het in de de gewone stand afstellen van de spiegel.
BMW E61 530i 2007 (LCI)