Ik heb een kapot lampje achter, voor zover het gemakkelijke .. Ik ben zover dat het een W16W lampje moet zijn maar nu raak ik de weg een beetje kwijt, moet dit een T10 of een T15 model zijn
Heel slim (blijf blond). Heb ze allemaal bekeken maar helaas, de witte tekst is 'versleten'. Met wat gegoogle kwam ik op CAP W2,1x9,5d als voet uit, en leg weer ergens anders de relatie met T10 ... ga er gewoon eens wat bestellen.
Neem wel het juiste wattage,anders meet de boordcomputer een verkeerde weerstand en zegt hij dat je lampje kapot is.
Rij even langs de dealer,heb je gelijk de juiste,en deze zal ook de hele wereld niet kosten.
Gr, Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
De prijs die een BMW dealer voor het vervangen van een paar lampjes rekent zal je nog vies tegen vallen Joop!
Ze noemen het vaak de 'stealer' en dat is niet voor niets! (En ja, ik spreek uit ervaring. Heb ook een keer de fout gemaakt om de buislampjes van de kentekenplaatverlichting bij Vriesendijk in Assen te laten vervangen.)
Daarom ben ik ook blij dat ik zo goed als alles zelf kan,
dus een lampje vervangen moet je ook niet LATEN doen,dat kan je zelf ook.
En als je niet weet wat voor lampje je moet hebben,en waarschijnlijk de verkeerde koop,kan je beter in 1x de
juiste bij de dealer halen.
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967