Geen lampjes niet starten,
-
zwitser
Geen lampjes niet starten,
Hallo leden,
Ik heb een vreemd fenomeen aan mijn auto, de laatste tijd.
Als ik wil starten gaat maar een enkele controle lampje branden, niet net als normaal , allemaal aan en een voor een zoon beetje weer allemaal uit, als ik dan vervolgens ga starten slaat de auto niet aan.
Als ik vervolgens opnieuw contact maakt gaan de lampjes weer wel branden en start de auto normaal .
Heeft iemand ervaring met dit fenomeen?
Ik heb een vreemd fenomeen aan mijn auto, de laatste tijd.
Als ik wil starten gaat maar een enkele controle lampje branden, niet net als normaal , allemaal aan en een voor een zoon beetje weer allemaal uit, als ik dan vervolgens ga starten slaat de auto niet aan.
Als ik vervolgens opnieuw contact maakt gaan de lampjes weer wel branden en start de auto normaal .
Heeft iemand ervaring met dit fenomeen?
Re: Geen lampjes niet starten,
Hoor je wel de startmotor bij de eerste poging tot starten? Heb je een startonderbreker? Misschien dat deze niet goed functioneerd...
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
-
zwitser
Jazeker de startmotor hoor je, maar slaat niet aan.
Het lijkt idd op iets electronisch.
Het lijkt idd op iets electronisch.
Misschien begint de accu slecht te worden. Je zou deze eens door kunnen meten.
Klinkt inderdaad als accu, alle vreemd dat hij dan bij een tweede keer proberen wel gewoon start.
-
zwitser
Ben er inmiddels achter,
Het was een zwart blokje met daarin een aantal contacten, wat achter het contactslot zit, als het ware onder het stuur collom. 1 contact daarvan was slecht, waardoor, er tal van rareiteiten voorkwamen.
Uitlezen heeft in zoon geval geen zin omdat je zoveel meldingen krijgt dat je door de bomen het bos niet meet ziet.
In elkgeval door de garage in 10 minuten opgelost , zij hadden dit vaker gezien.
Kosten 20€ (een gebruikte).
Het was een zwart blokje met daarin een aantal contacten, wat achter het contactslot zit, als het ware onder het stuur collom. 1 contact daarvan was slecht, waardoor, er tal van rareiteiten voorkwamen.
Uitlezen heeft in zoon geval geen zin omdat je zoveel meldingen krijgt dat je door de bomen het bos niet meet ziet.
In elkgeval door de garage in 10 minuten opgelost , zij hadden dit vaker gezien.
Kosten 20€ (een gebruikte).