Originele radio vervangen door MP3 CD/radio combinatie
Originele radio vervangen door MP3 CD/radio combinatie
Mijn hele muziekverzameling is op MP3, maar er zit een standaard CD-speler in mijn e46 coupe van 2004.
Hoe kan ik nu mijn MP3 CD's afspelen, zijn er originele BMW MP3 spelers op de markt.
Een losse MP3 FM transmitter (werkt op de aanstker aansluiting) werkt niet, de antenne pakt het signaal niet op.
Hoe hebben jullie dit opgelost????
Hoe kan ik nu mijn MP3 CD's afspelen, zijn er originele BMW MP3 spelers op de markt.
Een losse MP3 FM transmitter (werkt op de aanstker aansluiting) werkt niet, de antenne pakt het signaal niet op.
Re: Originele radio vervangen door MP3 CD/radio combinatie
Die bestaan!
Volgens mij worden ze redelijk wat op Ebay.de aangeboden ..
Volgens mij worden ze redelijk wat op Ebay.de aangeboden ..
Wat dacht je van een gateway of icelink. Hier staat daar wat info over. Je kunt en ipv een ipod ook een usbkey op aansluiten (tegenwoordig al up to 32Gb
)
De bediening is hetzelfde als een cd of cd wisselaar (dus ook evt via het stuur)

De bediening is hetzelfde als een cd of cd wisselaar (dus ook evt via het stuur)
marc spencer schreef:Mijn hele muziekverzameling is op MP3, maar er zit een standaard CD-speler in mijn e46 coupe van 2004.
Dan heb jij een rommelding

Marc, je hebt dan absoluut een rommelding, deze werkt zeker, ik heb hem zelf gebruikt en doe hem weg ivm de aanschaf van een Dension 300
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ik heb een Fm transmitter getest maar de antenne vangt het signaal niet op, waarschijnlijk door de plaats van de antenne in/buiten(op het dak)van de auto. Deze transmitter werkt echter wel in diverse andere auto's. Dus deze aanschaf durf ik niet aan, tenzij ik hem eerst kan proberen.Opt1mus schreef:Marc, je hebt dan absoluut een rommelding, deze werkt zeker, ik heb hem zelf gebruikt en doe hem weg ivm de aanschaf van een Dension 300
Je hebt een PB 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails: