Wellicht is bij jou ook het stangetje wat normaal het slot met de sleutel open maakt los/stuk. Om hierbij te komen moet je allereerst `het skiluik eruit halen (of als je geen skiluik hebt, de plaat die daar zit).
Vervolgens moet je door dat gat heen, ik zelf paste er alleen met 1 schouder door, maar mijn vriendin met 2, dus die had wat meer bewegingsruimte.
Dan moet je de bekleding v/d kofferbak los halen, de meeste clipjes/klemmetjes kun je met een schroevendraaier los halen, ik moest er uit eindelijk 1 of 2 gewoon los trekken omdat ik er niet bij kon.
Dan zie je het slot zitten, en kun je ook kijken of dat stangetje nog vast zit, het is van wit plastic als ik me niet vergis, en loopt van het je kofferbak slot, naar je sleutelgat. Bij mij was deze los gekomen uit het slot. Hij zit wel aan de kant van de kofferbak aan het slotmechanisme vast, dus als de kofferbak dicht is, kun je niet direct zien waar hij in vast zit. Maar als hij los is, zie je hem waarschijnlijk wel hangen, of kun je het voelen door er zachtjes aan te trekken.
Uit eindelijk, na lang "vissen" met zowel dat stangetje als een gebogen schroevendraaier, hebben we het slot open kunnen krijgen. Je moet wat geduld hebben als je daar in je kofferbak ligt, maar het is wel te doen!