Mijn naam is Floris, 24 jaar en kom uit de omgeving van Utrecht.
Na altijd (lees 6 jaar) VW te hebben gereden, heb ik net mijn Polo 6n2 GTI verkocht, en een BMW E46 330i sedan in de kleur "Sonderlack Velvet Blue" aangeschaft. Km stand 142.000 (staat ook in te koop topic)
Ik ga de auto aankomende zaterdag halen, en heb mij dus net aangemeld op dit forum zodat ik alvast wat mee kan lezen en ideeën op kan doen. Ik zal aankomend weekend een topic aanmaken in de showroom van het E46 deel.
Mijn vorige baas heeft al jaren een E46 330 touring en was er altijd al gek van, nu wilde ik een keer wat anders en liep deze , in perfecte staat verkerende 330i handbak tegen het lijf. Beslissing was snel gemaakt
Ik ben nog helemaal nieuw in de BMW "scene" , van Volkswagens weet ik echt alles af, van BMW moet ik alles nog leren etcetera, maar dat is ook wel weer leuk !
helemaal uit de VW scene ben ik niet, ik heb nog een luchtgekoelde T2b bus uit 1979 welke ik helemaal opgeknapt heb en welke weer in concoursstaat is. (zal wel is een foto zoeken en in mijn topic zetten aankomend weekend
Ik hoop hier veel te leren etcetera, en wie weet ben ik wel op de winterwielen meeting met de bmw aangezien ik een kwartiertje van de Meern af woon
Groeten,
Floris