Goedemiddag
Sinds 2 dagen krijg ik op elke cd die ik in de auto probeer een cd error het gaat om de business radio.
Van het een op het andere moment schoot de radio zo van cd naar radio en geeft die een error.
Iemand een idee wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen?
CD-Error business radio
CD-Error business radio
E46 316I Blackline '04
Re: CD-Error business radio
Mod mag een slotje op probleem is opgelost cleaning disk hielp niet blazen wel -.-'
E46 316I Blackline '04
@nailed
Kun je mij vertellen hoe je dit precies hebt opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Thanks...
Kun je mij vertellen hoe je dit precies hebt opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Thanks...
Bmw 320i Steptronic '98 Sienna Red, DIY Wood trim, ACC, PDC, Bmw Business CD, Sportstuur met MFL, zelfdimmende binnenspiegel, Armsteun, iPhone interface, 17" stalen velgen zilver met winterbanden icm Apex 35mm veren.
Het klinkt heel dom hoor maar heb het als volgt gedaan: CD gepakt en daarmee gezorgd dat ik in de radio kon blazen(zodat die rubberen randjes boven en onder even open stonden) en goed hard blazen. is natuurlijk niet gezegt dat dit in ieder geval werkt het kan natuurlijk ook een kapotte laser zijn. Hoop dat je door het blazen je radio ook weer aan de praat krijgt:)
E46 316I Blackline '04
Heb het gedaan, na de 3e keer ging de cd (mp3) spelen en kon ook nummers verder gaan. Toen geprobeerd de cd eruit te halen maar toen verdween het "cd" in de display en krijg de cd er dus weer niet uit.
Het begin is er en luister toch alleen maar via mn iphone maar zou wel leuk zijn als het toch werkt.
Dankje voor de tip!
Het begin is er en luister toch alleen maar via mn iphone maar zou wel leuk zijn als het toch werkt.
Dankje voor de tip!
Bmw 320i Steptronic '98 Sienna Red, DIY Wood trim, ACC, PDC, Bmw Business CD, Sportstuur met MFL, zelfdimmende binnenspiegel, Armsteun, iPhone interface, 17" stalen velgen zilver met winterbanden icm Apex 35mm veren.
Als ik het goed lees heb je meer het probleem dat cd's er niet meer uitkomen? of speelde ze niet af? Zie ook dat ik zelf niet helemaal duidelijk ben geweest in mijn omschrijving. Probleem was inderdaad dat hij naar radio springt maar ik kon de cd's er altijd wel gewoon uithalen.
E46 316I Blackline '04