even voorstellen
even voorstellen
beste bmw-fans
Ik ben nieuw hier en onlangs de bezitter geworden van een blauwe BMW 318 i Coupé (E36 ).
Ik heb deze aangeschaft wegens een beetje nostalgie , maar ook wel omdat ik fan ben van dit model.
De 318 is misschien niet de snelste , maar dit is ook mijn bedoeling niet , ik ga deze volledig strippen , en hem terug in een fraai kleurtje zetten . ik wil hier ook een M3 body-kit onderzetten , en het interieur onder handen nemen .
Graag had ik via deze weg wat mensen leren kennen waarmee ik wat info kan uitwisselen , om zo
mijn wagen beter te leren kennen .
Nu op gebied van mecaniek heb ik wel wat vragen , ik ben wel een beetje vertrouwd met automechanica , maar ben ook wel niet echt een prof.
mijne 318 start goed , rijd goed , maar op roulantie draait hij niet echt prettig , en onder het kleppendeksel hoor ik een ratelend lawaai .
Zou dit iets met de klepspeling te maken hebben of zou er een probleem zijn met de nokkenas .
graag jullie reactie , thanks
peter
Ik ben nieuw hier en onlangs de bezitter geworden van een blauwe BMW 318 i Coupé (E36 ).
Ik heb deze aangeschaft wegens een beetje nostalgie , maar ook wel omdat ik fan ben van dit model.
De 318 is misschien niet de snelste , maar dit is ook mijn bedoeling niet , ik ga deze volledig strippen , en hem terug in een fraai kleurtje zetten . ik wil hier ook een M3 body-kit onderzetten , en het interieur onder handen nemen .
Graag had ik via deze weg wat mensen leren kennen waarmee ik wat info kan uitwisselen , om zo
mijn wagen beter te leren kennen .
Nu op gebied van mecaniek heb ik wel wat vragen , ik ben wel een beetje vertrouwd met automechanica , maar ben ook wel niet echt een prof.
mijne 318 start goed , rijd goed , maar op roulantie draait hij niet echt prettig , en onder het kleppendeksel hoor ik een ratelend lawaai .
Zou dit iets met de klepspeling te maken hebben of zou er een probleem zijn met de nokkenas .
graag jullie reactie , thanks
peter
Re: even voorstellen
Welkom op BP,hebbie nog een foto er van
Je bent nogal wat van plan ,respect
Je bent nogal wat van plan ,respect
- mevlut0405
Welkom Peter! 
- Maikybmw318is
Welkom op bimmerportal! 
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- MaasMaster
- Contacteer:
Welkom @ Bimmerportal!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
Hey ,
thanks voor jullie reactie , zal er van het weekend een foto van posten .
En hopelijk volgend jaar rond de zomer een foto in zijn nieuwe gedaante
greetz
peter
thanks voor jullie reactie , zal er van het weekend een foto van posten .
En hopelijk volgend jaar rond de zomer een foto in zijn nieuwe gedaante
greetz
peter
welkom en veel veilige km's gewenst!