Voorstellen
Voorstellen
oeh
Mijn naam is Philip, ik woon in Amstelveem..
Heb sinds kort een 328i Touring Executive...
Als voormalig Mercedes rijder en fan een aparte maar gelukkige overstap...
De beslissing leek moeilijk maar bij het naast elkaar zien van de 328 en een c-klasse combi was de keuze duidelijk.
Het werd nog duidelijker bij een pers-uitje van Goodyear op de testbaan van de RDW.
Werd hier voor allerlei proeven gesteld...
In een 1-serie (geweldige auto) hield ik telkens de wagen op op de weg in de goede rij richting, met en zonder dsc....
In een c-klasse (nieuwe) vaker 180 en 360 slips gemaakt...en niet omdat ik dat wilde...
Gevoelloos...
Zeg niet dat ik helemaal BMW ben... maar om te rijden heerlijk....
Mijn naam is Philip, ik woon in Amstelveem..
Heb sinds kort een 328i Touring Executive...
Als voormalig Mercedes rijder en fan een aparte maar gelukkige overstap...
De beslissing leek moeilijk maar bij het naast elkaar zien van de 328 en een c-klasse combi was de keuze duidelijk.
Het werd nog duidelijker bij een pers-uitje van Goodyear op de testbaan van de RDW.
Werd hier voor allerlei proeven gesteld...
In een 1-serie (geweldige auto) hield ik telkens de wagen op op de weg in de goede rij richting, met en zonder dsc....
In een c-klasse (nieuwe) vaker 180 en 360 slips gemaakt...en niet omdat ik dat wilde...
Gevoelloos...
Zeg niet dat ik helemaal BMW ben... maar om te rijden heerlijk....
Re: Voorstellen
Welkom Philip!
Ben zeer benieuwd naar fotos van je 328i! Want je weet he :worthless:
Ben zeer benieuwd naar fotos van je 328i! Want je weet he :worthless:
Welkom Philips op het forum
en zoals DNL ook al zei :worthless:
en zoals DNL ook al zei :worthless:
Tsja, het zijn gewoon 2 verschillende auto's. Ik heb vroeger ook wel Benz gehad en die is meer gericht op comfort vond ik. Een BMW is meer een rijders auto.
Ik kan me nog een top gear herinneren waarin de nieuwe e klasse werd voorgesteld. Ze waren er erg enthousiast over dat MB eindelijk qua wegligging het nivo van de 5 serie had benaderd.
Jammer was alleen dat dat gold tov de oude 5 serie en dat BMW een nieuwe 5 serie uitbracht waarvoor de benz geen partij was.......
Ik kan me nog een top gear herinneren waarin de nieuwe e klasse werd voorgesteld. Ze waren er erg enthousiast over dat MB eindelijk qua wegligging het nivo van de 5 serie had benaderd.
Jammer was alleen dat dat gold tov de oude 5 serie en dat BMW een nieuwe 5 serie uitbracht waarvoor de benz geen partij was.......
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Ook van harte welkom Philip, veel plezier hier. Ook ik ben best benieuwd naar wat fotootjes *D
Mooi! Velgen staan ook erg mooi. 
- Edit:
- Sorry? Nergens voor nodig!
Je bent zelf vrij om fotos te plaatsen, of niet
Erg strak! Velgen staan m idd heel goed! 17"?
Yup 17"
Wil volgende zomer wel 18" aanschaffen.. dezelfde denk ik...
Wil volgende zomer wel 18" aanschaffen.. dezelfde denk ik...