ook al had ik me al een klein beetje voorgesteld op het 'stel jezelf voor' onderwerp, wil ik me hier wat verder voorstellen.
Ik ben Andy, 19 jaar en heb sinds mei 2011 mijn rijbewijs. in het dagelijks leven werk ik als Internationaal Chauffeur voornamelijk op Hongarije,Tsjechie,Oostenrijk & Duitsland.
hiermee moet ik me van Zondag tot Zaterdag mee vermaken.

ik heb op mijn 17e een Volkswagen Golf 4 1.6 SR aangeschaft. hele leuke auto, veel plezier aan gehad en vond het zelf een plaatje van een 1e auto. je moet van de kleur houden. hier een paar foto's

aangezien ik nog geen 18 was, hebben we hem met een autoambulance opgehaald

als je goed kijkt, zie je dat de motorkap verlengt is, de achterklep gecleand en verlengt. al met al vond ik het een mooie auto.
deze heb ik in maart verkocht, aangezien ik internationaal ging rijden was het overbodig om nog een auto te hebben, ik kwam de zaterdag thuis, om te slapen. savonds een paar biertjes drinken en smorgens om 05:00 zat ik weer te sturen richting 't zuiden. omdat dit werk veranderde en ik meer thuis kwam, kon ik het niet laten om mijzelf weer te verwennen op een nieuw speeltje, aangezien de vrachtwagen af is ( extra verlichting/beugels) heb ik gekozen voor een BMW 330CI

Ik vind het persoonlijk, een leuk bmw'tje ben niet helemaal te spreken over de velgen maargoed, alles valt te veranderen. ik heb voor de winter gewoon leuke standaard BMW velgen. ik geloof dat het van die M3 velgen zijn. vind het persoonlijk mooier staan als deze, dus dit setje zal volgende zomer wel bij een andere eigenaar op de auto zitten.
Verder dacht ik dat ik als jongen van 19 niet mocht klagen.
Ik hoop dat ik hier op 't forum een paar mensen leer kennen, die ik op een 'meeting' ook is kan treffen.
op mijn 'to do list' staat alleen:
Angle eyes
Led Mistlampen
Led kenteken verlichting
dit wil ik in laten bouwen bij HL automotive in ede.
Met Vriendelijke Groet,
Andy Ramerman