Hallo iedereen, eindelijk een mooi einde aan dit verhaal. De auto is naar de garage geweest en prima in orde!
De problemen zijn dus opgelost. Het verlies van de kracht lag niet alleen aan de LMM. Maar ook een aan verstopte 2de Catalisator. deze hebben ze volledig leeg gemaakt, en dat is goedkoper als een nieuwe natuurlijk. De rede dat ik ook een Lmm van Bosh kocht was omdat ik een betere prijs had van dat merk. Oke gaat minder lang mee maar je betaald ook minder.
De rubbers achteraan piepten en waren opgelost met wat siliconespray en smering.
Een groot onderhoud was ook nodig. volgens de vorige eigenaar kon ik nog makkelijk 15 000 km rijden maar mijn luchtfilter zag pekzwart. Dus die belofte was niet echt juist. Ook aan de officieele lm's had ik mijn twijfel. Maar op de carpass staan mooi alle km's en datums en dat zal kloppen. Kosten aan de wagen kan ook pech zijn natuurlijk.
Tenslotte, als ik stilstond bv. aan een rood licht. stonk de wagen naar uitlaatgassen, dat kwam dus door die 2de catalisator. omdat die verstopt was kon het nergens heen en bleef het hangen onder de motorkap. Dus een tip. laat u Catje nakijken
Ben in ieder geval zeer blij, de wagen trekt op zoals 136 pk zou moete zijn. en dat is enorm leuk om daarvan te genieten. We kunnen er weer tegen
Groetjes en bedankt voor de hulp!
Brent