Bob's E36 Sedan - "End of Story"
Re: Bob's E36 Sedan
@Mr._T-Rex: Bedankt:)
Ja de wagen zit nog strak in de lak!, vind alleen niet mooi dat de onderbumpers niet in de carrosserie kleur zijn.
Ben nu aan het searchen naar OEM M-achterBumper en M-skirts in kleur van de auto.
Ja de wagen zit nog strak in de lak!, vind alleen niet mooi dat de onderbumpers niet in de carrosserie kleur zijn.
Ben nu aan het searchen naar OEM M-achterBumper en M-skirts in kleur van de auto.
- bob de bouwer
he bimmer bob mooi brommertje en je heb het mooi op geknapt top
wat vind je van mijn andere spele dingentje

Leuk ding, zal wel lekker hard gaan hè haha!
Sinds ze dat rijbewijs hebben veranderd en je inmiddels bij veel rijscholen pas examen kan doen als ze dat nieuwe rijbewijs al ingevoerd hebben omdat de meeste mensen nu nog snel die oude willen halen en het dus superdruk is (januari 2013) hoef ik voorlopig even geen motorrijbewijs.Ik ga er wel voor op als ik het niet meer kan houden, of in het buitenland ofzo.
Sinds ze dat rijbewijs hebben veranderd en je inmiddels bij veel rijscholen pas examen kan doen als ze dat nieuwe rijbewijs al ingevoerd hebben omdat de meeste mensen nu nog snel die oude willen halen en het dus superdruk is (januari 2013) hoef ik voorlopig even geen motorrijbewijs.Ik ga er wel voor op als ik het niet meer kan houden, of in het buitenland ofzo.
Re: Bob's E36 Sedan - After Summer meet Foto's
Binnenkort een update! Genaamd zijskirts:D
Dan nog even kijken voor een M-Tec achterbumper en dan is het wel weer goed voor dit jaar haha.
Afgelopen zondag naar de after summer meet geweest.
Waar Igor & Chantal wat leuke foto's gemaakt hebben van mijn auto

Terugrit: Rolling shot's

Treintje:

Dan nog even kijken voor een M-Tec achterbumper en dan is het wel weer goed voor dit jaar haha.
Afgelopen zondag naar de after summer meet geweest.
Waar Igor & Chantal wat leuke foto's gemaakt hebben van mijn auto

Terugrit: Rolling shot's

Treintje:

super foto's!
zulke rolling shots wil ik ook nog eens van mijn wagen!
zulke rolling shots wil ik ook nog eens van mijn wagen!

>>>>Showroom E36's<<<<
ik ook.
helaas ken ik niemand in mijn buurt die fotografie met auto's combineerd
helaas ken ik niemand in mijn buurt die fotografie met auto's combineerd
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Ja zeker mooie foto's!
Verder heb ik zij skirts in de juiste kleur liggen, exact dit model maar dan dat die naad bij de voordeur in de skirt ook weg is. Alles wordt een geheel. Heb bij de BMW dealer alle clips, speciale schroeven etc. Tot aan de boorschablonen toe besteld. Zodat ik het straks zo netjes en ook origineel mogelijk kan monteren. Geen lelijke sh** met kruiskop schroeven Enzo, zoals ik helaas op de after summer meet gezien heb.
Daarnaast komt er morgen iemand voor mijn interieur kijken en als ik dat verkoop komt er een dikke update voor in de plaats!!
Verder wordt er komende maand een m3 achterbumper in kleur besteld. (maar dat is niet de dikke update)
Verder heb ik zij skirts in de juiste kleur liggen, exact dit model maar dan dat die naad bij de voordeur in de skirt ook weg is. Alles wordt een geheel. Heb bij de BMW dealer alle clips, speciale schroeven etc. Tot aan de boorschablonen toe besteld. Zodat ik het straks zo netjes en ook origineel mogelijk kan monteren. Geen lelijke sh** met kruiskop schroeven Enzo, zoals ik helaas op de after summer meet gezien heb.
Daarnaast komt er morgen iemand voor mijn interieur kijken en als ik dat verkoop komt er een dikke update voor in de plaats!!
Verder wordt er komende maand een m3 achterbumper in kleur besteld. (maar dat is niet de dikke update)
Re: Bob's E36 Sedan - Update!!! foto na sideskirts montage
nu idd die achterbumper nog, en dan heb je een mooi geheel! doet een auto zoveel beter als je een compleet bumperpakketje erop hebt! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Ik had trouwens ook nog M3 GT corners gekocht, voor onder de lip van de voorbumper.
Maar ik ben bang dat die er niet onder kunnen, ik kom de oprit thuis niet meer af als die eronder zitten:(
Maar ik ben bang dat die er niet onder kunnen, ik kom de oprit thuis niet meer af als die eronder zitten:(
Ziet er goed uit!!
Het zijn wel de 'luxe-skirts', dus niet M-style-skirts. Desondanks staan ze heel goed onder je wagen.
Straks met een Mstyle-achterbumper erbij is het een mooi geheel.
Het zijn wel de 'luxe-skirts', dus niet M-style-skirts. Desondanks staan ze heel goed onder je wagen.
Straks met een Mstyle-achterbumper erbij is het een mooi geheel.
Bedankt john! Ja die echte M skirts ken ik ook, maar ik vind dat overkruiste net te op een sedan. Dacht dat dit ook M was, meen ze wel eens op een M3 gezien te hebben 

dit zijn de zogenaamde edition skirts.
e38 735i sedan, in bezit
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Haha dan weet ik dat, het zijn in ieder geval exact de skirts die ik hebben wilde.

Mooie BMW! En als je de achterbumper straks hebt is het echt een compleet plaatje! Die zwarte nieren vindt ik ook mooi bij deze kleur.