Flikkeren Angel Eyes
Flikkeren Angel Eyes
Ik heb 2 weken terug CCFL Angel eyes 7000k ingebouwd,en deze aangesloten op de stadslichten.Toen ik gisteren voor een winkel met grote glazen deuren geparkeerd stond zag ik toen ik de sleutel omdraaiede dus nog voor het starten de angel eyes als een gek tekeer gingen,net als een stetascoop.Waar kan dit aan liggen dat flikkeren doet ie 5 sec.en dan stop het.Als je de stadslichten aandoet gaan de angel eyes ook zonder problemen goed aan.Het is alleen bij de eerste kontakt met de stoom als je de sleutel omdraait.
Wie heeft dit ook wel eens gehad of wie heeft er een oplossing ervoor
Wie heeft dit ook wel eens gehad of wie heeft er een oplossing ervoor
Re: Flikkeren Angel Eyes
Oeps Sorrry ,bedoel natuurlijk stroboscoop
- largeproject
- Contacteer:
Flikkeren heb ik (nog) niet gehad,wel dat ze het niet deden,dat kwam door vocht in de stekkers.
Zal me leren om de motor schoon te spuiten. :>
Zal me leren om de motor schoon te spuiten. :>
Ik heb ze met lusterklemmen aan elkaar verbonden en met elektriciteitstape geisoleerd,de kabels zijn ook niet gesmolten wat dat betreft...
De lampen hebben, net zoals xenon, een bepaald aantal volts nodig. Is dit net te weinig gaan de lampen knipperen. Als je dus je lampen aanzet voordat de motor loopt en je dynamo geen spanning levert heb je dus de kans dat je angel eyes net dat beetje stroom tekort komen. Starten dus met je lampen uit!
Groet René
Groet René
Het flikkeren heb ik ook op mijn 320d dat komt doormiddel van het gloeirelais als het goed is is het flikkeren ook maar 2 sec
Bmw E46 320D 170 PK.
Pakket
Misschien de buitenverlichtingcontrole, kan je via bijvoorbeeld navcoder uitschakelen voor de lampen die raar doen
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan