Navi ziet Duitsland niet zo goed

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
superalio

Navi ziet Duitsland niet zo goed

Bericht door superalio » 04 sep 2012, 08:19

Ik reed vorig weekend naar Kalkar Duitsland (net over de grens bij Nijmegen), en mijn navi herkent nog de plaats Kalkar of een ander klein stadje wat in de buurt ligt. Ook de kaart toont niets aan behalve het verschil tussen land en water, maar geen plaatsjes, b-wegen oid.

Errug raar.

Ik heb een business navi pro ding (groot kleuren beeldscherm met de dvd van 2011), alle landen van europa staan er wel op als je gaat scrollen door landen.

Is het mss zo dat er op de standaard europa cd alleen benelux in detail staat en de rest van europa alleen hoofdwegen?
ala TomTom?

originele dvd trouwens.....came with the car.

Iemand een idee?

Ik weet namelijk niet op deze topic het antwoord is op mijn vraag (aangezien ik maar 1 dvd heb) ''Verschil dvd 2011 HIGH of Professional'....

tom_il

Re: Navi ziet Duitsland niet zo goed

Bericht door tom_il » 04 sep 2012, 17:49

Tenzij je een Double Layer DVD hebt zijn het 3 DVD's .

DVD1 : Andorra, Belgium, France, Gibraltar, UK, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles)
DVD2 : Austria, Belgium, Germany, Croatia, Denmark, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Czech Republic, Vatican City
DVD3 : Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland, Romania, Russia, Sweden, Slovakia
525d E61 2007 pre-LCI

kos.be

Bericht door kos.be » 04 sep 2012, 19:05

Als hij dus enkel DVD1 heeft, kan zijn verhaal wel kloppen. Duitsland staat niet in het lijstje...
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.

superalio

Bericht door superalio » 04 sep 2012, 19:37

My guess too....vraag me dan af welke gek 1dvd koopt waar nota bene Duitsland niet eens opstaat. Crazy....

superalio

Bericht door superalio » 09 sep 2012, 12:06

Zoekt en gij zult vinden: ik heb de 2 andere dvd's gevonden. Probleem opgelost!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”