Hallo.
Vorige week op vakantie in Duitsland . Ging op eens de lampje branden van de motor . en hij ging op 5 cilinders lopen.
Bmw Duitsland er bij gehad . Bobine kapot van cilinder 2 . keurig geholpen.
Nu de volgende . nu heeft hij een week stil gestaan . wil ik de auto van weekend pakken . gaan de volgende lampen branden . De Handrem lamp, De ABS lamp ,De Bandenpech aanduiding , De DSC lamp en de SMG II lamp,
Wat kan dit zijn iemand hier ervaring mee .
Gr Albert
storing
Re: storing
Hey Albert,
Erg veel pech zo te lezen met je M3, gelukkig is het in Duitsland snel verholpen.
Toen bij mij het Handrem lampje, ABS lamp en ASC lamp gingen branden was het uiteindelijk de ABS pomp icm inleren bij de dealer.
Ik zou beginnen met uitlezen wellicht is het alleen een ABS sensor...
SMG II lamp zou ik niet weten.
Suc6!
Gr. Joost
Erg veel pech zo te lezen met je M3, gelukkig is het in Duitsland snel verholpen.
Toen bij mij het Handrem lampje, ABS lamp en ASC lamp gingen branden was het uiteindelijk de ABS pomp icm inleren bij de dealer.
Ik zou beginnen met uitlezen wellicht is het alleen een ABS sensor...
SMG II lamp zou ik niet weten.
Suc6!
Gr. Joost
Afgelopen vrijdag wilden we met ons Phoenix gele (Z3) monster een weekendje Duitsland doen maar die begon ook op vijf cilinders te lopen. Van iemand met echt kennis van zaken heb ik begrepen dat Bosch de beste bobine's heeft en ik sta op het punt er zes nieuwe te bestellen. Er blijken ook al twee vervangen te zijn in het verleden door (originele) Bremi's. Overigens brandde het DSC lampje bij mij ook dus of dat er ook mee te maken heeft weet ik nog niet, wie weet komt er nog meer achterweg....
In jouw geval zou ik eerst de accu eens afkoppelen voor een minuut of wat, kijken of je wat kunt resetten.
In jouw geval zou ik eerst de accu eens afkoppelen voor een minuut of wat, kijken of je wat kunt resetten.
- Albert..M3
de accu heeft niks geholpen.
zit niks anders op dan na de daeler toe.
zit niks anders op dan na de daeler toe.
Zelf denk ik dat er alleen gereset moet worden. Want bovenstaande zaken zijn toch niet allemaal stuk?
- Albert..M3
Vanmiddag na de Bmw garage geweest .
Oorzaak .. een kapot ABS Sensor .
Oorzaak .. een kapot ABS Sensor .