navigatie vindt cd niet
navigatie vindt cd niet
Ik heb een probleem met mijn navigatiesysteem, deze geeft namelijk aan "Plaats cd-rom" terwijl de cd er in zit.
Ik weet zo niet wel type speler ik heb, maar hij zit links in de kofferbak.
Ik heb een origineel navigatiesysteem met klein beeldscherm in mijn E46 uit 2003.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd:
1. cd proberen te verwijderen met bedieningsknop op de speler. Je hoort hem dan wel reageren maar cd komt er niet uit.
2. Alle stekkers er af, in de hoop dat hij zich zou resetten. Dit gaf ook geen resultaat.
Ik weet zo niet wel type speler ik heb, maar hij zit links in de kofferbak.
Ik heb een origineel navigatiesysteem met klein beeldscherm in mijn E46 uit 2003.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd:
1. cd proberen te verwijderen met bedieningsknop op de speler. Je hoort hem dan wel reageren maar cd komt er niet uit.
2. Alle stekkers er af, in de hoop dat hij zich zou resetten. Dit gaf ook geen resultaat.
E46 330D touring Lifestyle Executive edition
Re: navigatie vindt cd niet
Cd/drive mechanisme zal niet meer goed zijn.
Kun je laten maken bv bij mp.
Kun je laten maken bv bij mp.
denk marktplaats
Hmmm dat repareren ga ik denk ik niet doen... Geld spaar ik liever op voor een dynavin denk ik
E46 330D touring Lifestyle Executive edition
http://www.navigatieonderdelen.nl
Goede voorraad, veilige manier van betalen, behulpzaam aan de telefoon. Ik heb net een losse laserunit besteld voor mijn MK4, was lekker snel binnen! Blijkt tot dusver alleen niet mijn probleem te hebben opgelost helaas.
Goede voorraad, veilige manier van betalen, behulpzaam aan de telefoon. Ik heb net een losse laserunit besteld voor mijn MK4, was lekker snel binnen! Blijkt tot dusver alleen niet mijn probleem te hebben opgelost helaas.
- Edit:
- kleine aanpassing, hij werkt momenteel als een dolle! Heb blijkbaar eindelijk een DVD juist weten te branden en met de nieuwe lezer vindt ie ook alle POI''s als een raket. Me so happy en dat voor 3 tientjesv

soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan