Emile's 523i (1997)
Re: Emile's 523i (1997)
Gloednieuwe VW Polo met vrouw achter het stuur versus mijn achterbumper: 0-1. Alleen lakschade. Polo heeft wat meer schade... Voor de zekerheid vanmiddag toch ff de brug op en uitlezen. Je weet mar nooit...
"Drive softly, but carry a big engine"
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: Emile's 523i (1997)
Kijk jij dan nooit in je spiegel voor je remt ? Een bimmer staat namelijk heel snel stil 

Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Re: Emile's 523i (1997)
Fotootjes van de schade aan mijn bumper:



M'n lokale BMW-specialist schatte het schadebedrag op circa €600,- (all in).



M'n lokale BMW-specialist schatte het schadebedrag op circa €600,- (all in).
"Drive softly, but carry a big engine"
Re: Emile's 523i (1997)
En dan heb je de ene schade gefixt, loop je weer een andere op. 
Gisteren op de A2 in de slip geraakt en niet meer kunnen corrigeren. Nu is m'n linker koplamp naar de pietgijs + een vervormd spatbord en lichtelijk ontzette motorkap. Dat wordt een dure grap...
Foto's volgen later.
EDIT:
afdekglas en knipperlicht zijn besteld (250,- ex btw). Foto's in de spoiler.

Gisteren op de A2 in de slip geraakt en niet meer kunnen corrigeren. Nu is m'n linker koplamp naar de pietgijs + een vervormd spatbord en lichtelijk ontzette motorkap. Dat wordt een dure grap...

EDIT:
afdekglas en knipperlicht zijn besteld (250,- ex btw). Foto's in de spoiler.
- Spoiler: Laat zien
"Drive softly, but carry a big engine"
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: Emile's 523i (1997)
De schade lijkt op de fotos minimaal,
Lijkt een zeer goed te herstellen schade met als hoofdzaak spuitwerk..
Overigens als je zelf een beetje handig bent en het plaatwerk is erg verfrommeld. Haal je de kapotte delen van een schade auto (schadeautos.nl) of onderdelenzoeker. Grote kans dat je ze nog in de zelfde kleur onbeschadigd vind ook, dan het is alleen schroefwerk.
Lijkt een zeer goed te herstellen schade met als hoofdzaak spuitwerk..
Overigens als je zelf een beetje handig bent en het plaatwerk is erg verfrommeld. Haal je de kapotte delen van een schade auto (schadeautos.nl) of onderdelenzoeker. Grote kans dat je ze nog in de zelfde kleur onbeschadigd vind ook, dan het is alleen schroefwerk.
Re: Emile's 523i (1997)
Ik was sowieso van plan om het zelf - met een beetje hulp - te gaan doen idd. Vooral ook omdat het een redelijk makkelijk klusje is. Hamer en beetje plamuur will do.
"Drive softly, but carry a big engine"
Re: Emile's 523i (1997)
Vandaag auto gewassen. Helaas ook een nieuw deukje in het rechter achterportier ontdekt.
steenslag, ik wordt er niet goed van...

"Drive softly, but carry a big engine"
Re: Emile's 523i (1997)
Ja k*t isda. Steenslag, krasjes en deukjes...... Wordt er moe van af en toe.
Re: Emile's 523i (1997)
(leeg)
Laatst gewijzigd door E1000_E39 op 25 mar 2015, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
"Drive softly, but carry a big engine"
Re: Emile's 523i (1997)
K*t! Ik heb ter hoogte van de versnellingsbak een lek (of 2). De vloeistof druppelt er redelijk snel uit. Ik vermoed het remsysteem. Kan het nu nog niet in de reservoirs terugzien of het idd het remsysteem is. Ik kwam er bij thuiskomst achter. Een dubbel spoor naar mijn auto toe. Precies in de lijn van m'n parkeermanoeuvre.
Is dit gezien de locatie inderdaad het remsysteem?
Is dit gezien de locatie inderdaad het remsysteem?
"Drive softly, but carry a big engine"
Re: Emile's 523i (1997)
Dat lijkt idd op condenswater van de airco. De afvoerpijpjes lopen langs de tunnel en pissen langs je bak het water naar buiten. Goed teken dat ze iig niet verstopt zitten 
