Hallo door vijfdertig
-
Hallo door vijfdertig
De meeste mensen zullen hier wel terechtkomen als er problemen zijn, wel, dat geldt ook voor mij. Ik heb een 2006 530i Touring, Sportpakket, Automaat, full options en slechts 78.000km. Ik ben nog altijd erg blij met deze auto, al zorgen de huidige problemen wel voor mixed feelings.
Ik hoop dat hier de juiste Willy Wortel zit, iemand die mijn omschrijving herkent en zo kan bijdragen aan het oplossen van de problemen.
Ik hoop dat hier de juiste Willy Wortel zit, iemand die mijn omschrijving herkent en zo kan bijdragen aan het oplossen van de problemen.
Re: Hallo
Hoi Vijfdertig!
Welkom!
Balen dat je problemen hebt met je Bimmer! Plaats snel een postje met je ervaringen/problemen in t juiste sub-forum en misschien kan iemand je helpen!
Groetjes Luc
Welkom!
Balen dat je problemen hebt met je Bimmer! Plaats snel een postje met je ervaringen/problemen in t juiste sub-forum en misschien kan iemand je helpen!
Groetjes Luc

Als de nietjes niet nietten ben ik niet te genieten!
-
Heb ik al gedaan, sterker, daar begon ik mee... Maar omdat dat bericht niet geplaatst werd, dacht ik dat het misschien nog goedgekeurd moet worden door een moderator? Wellicht omdat ik nieuw ben of iets dergelijks, maar ik kan er niets over vinden, er lijken wat dat betreft geen huisregels te zijn. Weet iemand hoe het zit? Mag je niet direct in de specifieke categorieën posten? Gewoon opnieuw posten?
-
Oeps, nou, blij dat ik een gewoonte heb aangeleerd: altijd eerst de tekst naar het clipboad kopieren, alvorens te posten. Zal het nogmaals proberen, net zolang tot het bericht er staat. Thanks.
-
Grappig, nu wel gelukt inderdaad: viewtopic.php?f=123&t=29481