OblivioN Project 5Twenty... Gone! @ Page 2...

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
OblivioN

OblivioN Project 5Twenty... Gone! @ Page 2...

Bericht door OblivioN » 24 jul 2012, 08:48

Goedendag,

Nieuwe auto, nieuw topic!

Misschien kennen jullie me wel van m'n E36... Tweede is op komst dus moest echt wat groters komen...
Keuze is gevallen op een 520:
Afbeelding
Afbeelding

Zal proberen vandaag nog wat foto's te schieten en te posten...
Uiteraard heeft de auto hier en daar wat plekjes... Niks spannends echter... Maar dat mag ook wel voor zo'n leeftijd...

Klein lijstje met opties en parts die ik ben tegenkomen:

- OEM angel eyes koplampen met projector (H7) (Weet nou niet goed of dit stock is of afhankelijk van bouwjaar enz.)
- Luxe kentekenplaten
- Facelift achterlampen
- Vol lederen bekleding inclusief deurpanelen (Nieuwstaat!)
- M stuur
- Soort antraciet/ zwarte lijstjes in het interieur (Ipv houtinleg)
- Mat zwart gespoten hoedenplank
- Verlaging dmv veren
- M5 breedset velgen (Exacte maten weet ik ff niet) met Falken Ziex voor en Vredestein Ultrac Sessanta (275! :o ) achter...

En verder de opties die je van een 5 serie mag verwachten zoals airco, cd wisselaar, elektrisch vergrendelbaar kinderslot, ASC, etc, etc...

De oude eigenaar vertelde mij dat er originele M5 velgen onder de auto zitten ... Ik betwijfel het... Anyway... OEM of niet... Ik vind ze lelijk...
Buiten dat, rijdt het voor geen meter... Dus dat is het eerste wat ik ga vervangen/ ruilen...
En de koplampen polijsten; die zijn een beetje dof uitgeslagen...
Verder weet ik nog niet hoe of wat... Dat komt met de tijd wel... Eerst m'n huis afmaken!

Ciao! 8)
Laatst gewijzigd door OblivioN op 04 okt 2012, 18:19, 5 keer totaal gewijzigd.

E36 M-Style
Bouwer van BimmerPortal

Re: OblivioN Project 5Twenty...

Bericht door E36 M-Style » 24 jul 2012, 10:41

Proficiat man!

Zo wat ik op de foto's kan zien ziet het er goed uit! Veel plezier ermee en de styling zal wel goedgekomen:)
///M-power

Vliet

Bericht door Vliet » 24 jul 2012, 12:04

Welk jaar is de auto? Aan het stuur te zien origineel een PFL geweest? Facelift lampen staan erg goed. Miss heb ik wel interesse in je velgen :whistle:

OblivioN

Bericht door OblivioN » 24 jul 2012, 12:22

Thnx guys!
En Vliet: uit '97 en een wat geweest? PFL?
En de velgen mogen geruild worden tegen een setje 17 of 18 inch... Beschadigd of niet...
Uiteraard wel met banden... En moeten wel een beetje leuk zijn! ;P

Vliet

Bericht door Vliet » 24 jul 2012, 12:46

:) PFL = Pre FaceLift

En '97 is idd een pre facelift. Maar ziet er allemaal origineel uit, netjes. In mijn showroom kun je zien wat er onder mijn auto zit ;)

OblivioN

Bericht door OblivioN » 24 jul 2012, 22:05

Oke duidelijk! :P Heb je een pm gestuurd btw...

Wat nieuwe foto'tjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Morgen misschien al een nieuw modje! ;)
Ciao! 8)

E36 racer

Bericht door E36 racer » 24 jul 2012, 22:10

1e wat je moet doen (vind ik) is een M5 V.bumper erop, vind dit een beetje kaal eerlijk gezecht! en velgen zijn wel bruut ouwe! houden dus!
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

AtteTjaPNurD

Bericht door AtteTjaPNurD » 25 jul 2012, 12:23

Gefeliciteerd met beide:D
Nice mooie 5er Welke kleur is ie eigenlijk.... :duimen:
M5 bumper zou heb idd wel goed doen maar dat is misschien een modje voor later
eerst natuurlijk je huis afmaken... Wel jammer dat de 5er geen climate controll heeft
veel veilige km's toegewenst man :W

Danishbmw

Bericht door Danishbmw » 25 jul 2012, 16:50

Mooie 5 en een chique kleurtje. Ik zou niet alleen een M5 voorbumper doen.. Of het hele pakket of gewoon niet.

De velgen misstaan hem zeker niet hoor! Zou het eerst misschien even aan zien met verlagen ?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +

E1000_E39

Bericht door E1000_E39 » 25 jul 2012, 18:30

Danishbmw schreef:Mooie 5 en een chique kleurtje. Ik zou niet alleen een M5 voorbumper doen.. Of het hele pakket of gewoon niet.
Helemaal niet doen! :nee: Zou als ik jou was eerder gaan voor een splitter. Dat is naar mijn mening subtieler en mooier.
"Drive softly, but carry a big engine"

OblivioN

Bericht door OblivioN » 25 jul 2012, 21:38

Thnx guys! :duim:

:///m: pakket komt er niet op... Ook niet alleen de voorbumper...
Vind dat echt bij een :///m: horen... Zeker bij een 5 serie...
Komt een combi van een lip + splitters op...
En bij nader inzien vind ik de velgen niet eens zo lelijk... Kunnen alleen wel een opknapbeurtje gebruiken...
En op de snelweg is die nogal zoekende...
Ga waarschijnlijk wel dingen doen die bij anderen niet in de smaak zullen vallen! :h:
You'll will see!

Ciao! 8)

nassje

Bericht door nassje » 26 jul 2012, 17:19

Hey gast, nette wagen.
Maarruh die velgen van je zijn in ieder geval wel Origineel en ze zijn echt zeldzaam dus houden.
Als je de velgen in de originele Black chrome wil spuiten dan hoor ik het wel, ik kan de spullen voor je regelen.

Enige wat ik wel zou fixe aan je BMW is Climate Control en de aftermarket navigatie systeem.
Het lijkt heel erg veel op de originele breedbeeld navi van de fl E39, maar kost veel minder en is makkelijker aan te sluiten. Zo'n 600 euries maar is echt met alles erop en eraan, je hebt meerdere maar deze komt t dichts bij het originele.
Afbeelding

Have Fun with ur ride
Edit:
Ik ga zelf ook een E39 erbij halen en wat ik daar mee ga doen zal ook niet iedereen leuk vinden, maar who cares ;) Its Ur ride, so do whatever you wanna do. Ik zal t in ieder geval wel leuk vinden.. cuz I like your taste
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||

OblivioN

Bericht door OblivioN » 26 jul 2012, 23:04

Thnx gozer! :duimen:

Maar hoe zie je dat ze OEM zijn dan? Vind de afwerking echt slecht...
Vooral tussen de spaken zie je de zwarte onderlaag er gewoon doorheen! Ook veel corossie...
Verwacht wel wat betere kwaliteit van origineel...
En als ik ze opnieuw ga doen worden ze iig geen black chrome...

En de eerste mods zijn een feit!:
Afbeelding

- Donkere nieren/ grill in de vorm van carbon folie
- Koplampen gepolijst
- Carbon hoekjes in het logo...

Morgen kijken of ik de onderplaat voorbumper kan vastzetten... Deze sleepte vanmiddag namelijk over de weg...
En de hoekjes logo achterkant voorzien...

Korte termijn:
- Xenon
- Led kentekenverlichting
- Us module...

Soon more!
Ciao 8)

nassje

Bericht door nassje » 26 jul 2012, 23:44

No problem, nou tis niet alleen t kwaliteit van t lak waardoor t mooi moet blijven.
Moet t uiteraard wel onderhouden en misschien is t al een keer opnieuw gespoten geweest.

Het zijn geen imi's want de model die jij hebt zijn nooit zo nagemaakt met een diepe rand zoals jij het achter hebt. Je zou voor de gein 1 moete demontere en aan de binnenkant moete checke voor een BMW nummertje.

Ik zie trouwens dat een forummember hier "verzendaal" een M5 heeft met dezelfde velgen.
Afbeelding
Je ziet duidelijk een rand net als bij die van jou.

Bij imitatie is t aardig vlak/smal en past al helemaal geen 275 band omheen.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||

OblivioN

Bericht door OblivioN » 27 jul 2012, 05:24

Oke, oke... Dat is mogelijk idd... Trek ze binnenkort wel even eraf voor onderzoek...
En die nav is wel woest... Alleen dat is het echt het laatste wat ik zal doen... Ben zeer tevreden over de Business unit... Ben wel benieuwd naar je komende 5! ;)

Gesloten

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”