tom_il schreef:Onderstuur of overstuur ?
Overstuur.
tom_il schreef:Gaf je gas of niet ?
Weet ik niet juist..
Mooggie schreef:duo-inspectie
fastfisico schreef:Welk merk banden heb je?
Voorste banden zijn Michelins en de achterste Tracmax.
fastfisico schreef:LingLong (of zo iets)

Ps: was het niet "PingPong"??
yltkdy schreef:Was het toevallig niet ergens bij Antwerpen.
Neen. Het is/was in Belgisch Limburg!
yltkdy schreef:Een (hele) tijd terug had ik een Renault 5 Turbo, met van die lekkere dikke banden eronder. Ik was toen ook op 1 van die scherpe afslagen bij antwerpen (ik was toen onderweg terug naar Nederland vanuit Schoten) en had ik precies hetzelfde als jij. Niet hard rijden want het was een scherpe bocht maar ineens had de auto zomaar zin om de vangrail in te duiken. Omdat het niet snel ging kon ik de auto nog corrigeren, maar ook ik begreep er geen bal van.
Zoiets heb ik ook meegemaakt en toen was het nog zelfs op een KURKDROGE wegdek.. ik reed een bocht op op de brug en met rechts van mij vangrails.. men auto begon te slippen zonder dat ik er echt iets van verstond want het had niet geregend of niks!! Het was ook met deze auto maar met men vorige auto is het mij daar nog eens overkomen.. ,op juist dezelfde plaats ook nog!! Toen ben ik er nog een paar x over gereden later en toen ging alles normaal! Achteraf heb ik van mensen gehoord dat daar iets mee scheelt.. daar hebben ze een stukje nieuwe asfalt gezet omdat er een "gat" in zat en wss komt het door dat.. . Ma ja,je zou zeggen nieuwe stukje asfalt zou helemaal niet mogen laten slippen maar ja.. kan soms ook niet meer volgen!!
Nee klopt.. daar heb je gelijk in!! Begrijp wel niet waarom dat al die f*cking wegenwerken dan dienen want ik zie niks anders dan dat ze overal afbreken en maken ma...
yltkdy schreef:Ik heb het daarna echter nooit meer gehad, dus ook ik denk dat er (toen en nu bij jou) gewoon wat olie gelegen heeft. Waar het vandaan komt??? Je hebt echt niet veel nodig hoor in combinatie met die regenval de laatste weken.
Tja.. het is geen "stopplaats" ofzo dat ik zou zeggen van dat er een auto gestaan heeft die auto lekt ofzo.. het is een plaats waar auto's doorrijden dus neem nu dat er een auto is doorgereden die "beetje olie lekt".. tja.. die paar druppels zullen het ook niet maken denk ik eh?? Aré ik weet niet eh ma..