Hoi ik ben Julian 22 jaar oud en rijd een Honda. Jullie vragen je mischien af waarom ik hier zit, maar als je hieronder leest is dat wel duidelijk, dat is ook de reden waarom ik mij heb aangemeld. Ik rijd op de moment een Civic uit 1991 omdat het een leuke auto is voor weinig geld(gekocht voor 150,-), de techniek mij nog steeds aanstaat, en de vorm vind ik rauw en hardcore, en het rijdt lekker arcade als een kart. Wat heb ik met BMW, nou vroeger 12-18jaar oud had ik alleen maar liefde voor Japanse auto's maar heb tegenwoordig mijn horizon verbreed en vind iedere auto wel wat hebben maar het favoriete europese merk blijft toch BMW, mede door wat ze doen qua performance ze afwijken van de standard duitse automerken en meer een aziatische weg(dat deden ze vroeger dan) betrouwbare, hoogtoerige motoren met, F(ront egined)R(ear wheel drive), variable kleptiming en double wishbone onderstel. In de toekomst ga ik zeker nog een BMW 6cilinder kopen maar vind het erg zonde om dat op dit moment te doen aangezien ik nog teveel van het circuit houd en je daar nog welleens een bezoekje aan breng, verder heb ik weinig geduld in het verkeer en dan komt het welleens voor dat je een beetje te roekeloos rijdt dus zou het erg zonde vinden om een BMW dat aan te doen. Verder in me omgeving veel jongens met E30's, E36's die er sirieus mee rijden en een andere maat een BMW 850CSi tevens een erg fijn slagschip.
Specs van me Civic:
Honda Civic 1.5gl 100pk
Volledige VTEC onderstel erop Schijven voor + achter, Ferodo DS2500 + Brembo Maxx remmen.
Stalen remleidingen, Goodridge.
Alle rubbers vervangen door P.U.
Alle VTEC stabilisator stangen Voor en achter.
Lichtgewicht draagarmen.
en wat aftermarket stabi's voorboven en achter.
Auto is mat grijs gerold lekker simpel geen stress als er schade is woon namelijk in Amsterdam en gebruik hem graag waarvoor ik hem bouw en dat is hard gaan en mezelf zo snel mogelijk van A>B.
Future plans.
1.8 DOHC VTEC met 170pk.
Omdat ik 170pk te weinig vind(wil niet voor schut staan als er een Golf R naast me komt staan) komt er een simpele turbo kit op en wil rond de 280-300pk rijden.