Lifestyle-inc S.J.

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Lifestyle

Lifestyle-inc S.J.

Bericht door Lifestyle » 17 jul 2012, 19:13

Hoi ik ben Julian 22 jaar oud en rijd een Honda. Jullie vragen je mischien af waarom ik hier zit, maar als je hieronder leest is dat wel duidelijk, dat is ook de reden waarom ik mij heb aangemeld. Ik rijd op de moment een Civic uit 1991 omdat het een leuke auto is voor weinig geld(gekocht voor 150,-), de techniek mij nog steeds aanstaat, en de vorm vind ik rauw en hardcore, en het rijdt lekker arcade als een kart. Wat heb ik met BMW, nou vroeger 12-18jaar oud had ik alleen maar liefde voor Japanse auto's maar heb tegenwoordig mijn horizon verbreed en vind iedere auto wel wat hebben maar het favoriete europese merk blijft toch BMW, mede door wat ze doen qua performance ze afwijken van de standard duitse automerken en meer een aziatische weg(dat deden ze vroeger dan) betrouwbare, hoogtoerige motoren met, F(ront egined)R(ear wheel drive), variable kleptiming en double wishbone onderstel. In de toekomst ga ik zeker nog een BMW 6cilinder kopen maar vind het erg zonde om dat op dit moment te doen aangezien ik nog teveel van het circuit houd en je daar nog welleens een bezoekje aan breng, verder heb ik weinig geduld in het verkeer en dan komt het welleens voor dat je een beetje te roekeloos rijdt dus zou het erg zonde vinden om een BMW dat aan te doen. Verder in me omgeving veel jongens met E30's, E36's die er sirieus mee rijden en een andere maat een BMW 850CSi tevens een erg fijn slagschip.

Specs van me Civic:
Honda Civic 1.5gl 100pk

Volledige VTEC onderstel erop Schijven voor + achter, Ferodo DS2500 + Brembo Maxx remmen.
Stalen remleidingen, Goodridge.
Alle rubbers vervangen door P.U.
Alle VTEC stabilisator stangen Voor en achter.
Lichtgewicht draagarmen.
en wat aftermarket stabi's voorboven en achter.

Auto is mat grijs gerold lekker simpel geen stress als er schade is woon namelijk in Amsterdam en gebruik hem graag waarvoor ik hem bouw en dat is hard gaan en mezelf zo snel mogelijk van A>B.

Future plans.
1.8 DOHC VTEC met 170pk.
Omdat ik 170pk te weinig vind(wil niet voor schut staan als er een Golf R naast me komt staan) komt er een simpele turbo kit op en wil rond de 280-300pk rijden.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lifestyle op 19 jul 2012, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.

DJLeonardo

Re: Lifestyle-inc

Bericht door DJLeonardo » 18 jul 2012, 10:39

Edit:
Startpost inmiddels aangepast

Beste Lifestyle

Het is op dit forum niet toegestaan om reclame te maken voor producten of websites (tenzij je sponsor bent natuurlijk)
Ik heb de website bekeken en ik vind persoonlijk niet dat het hier gaat om een commerciele activiteit en dus is er geen sprake van reclame. Echter ben ik niet diegenen die dat alleen beslist. Ik laat het topic dus staan totdat wij eruit zijn.
Wel zou ik willen voorstellen om je account te personaliseren. Oftewel om jezelf voor te stellen als persoon die een een club vertegenwoordigd. Op deze manier vind ik het n.l. te onpersoonlijk en riekt het idd wel naar reclame. Ik zou er dus wat aan doen om die schijn weg te nemen.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

E1000_E39

Bericht door E1000_E39 » 18 jul 2012, 11:13

Als ik zo die website bekijk is het vooral Honda Civic wat de klok slaat. :bah: Een enkele BMW of anderszins. :nee:
"Drive softly, but carry a big engine"

Dcreator

Bericht door Dcreator » 18 jul 2012, 15:42

Totaal niet dezelfde doelgroep als BP, ik snap niet wat de bedoeling hiervan moet zijn!

ikzelf heb iniedergeval geen interesse hierin!

E1000_E39

Bericht door E1000_E39 » 18 jul 2012, 16:01

Ik krijg er een petjesgolfjes/-civicjes gevoel bij... :X :nee:
"Drive softly, but carry a big engine"

Lifestyle

Bericht door Lifestyle » 18 jul 2012, 16:36

Beste autoliefhebber, wij zijn LIFEstyle, LIFEstyle is een groep jonge autoliefhebbers en levensgenieters. Wij zijn deze groep gestart omdat er een tekort was aan een plek, groep, auto's in onze omgeving. Door de jaren heen via lokale meetings, forums, en connecties is er toch een vast groepje mensen ontstaan die zich erg bezig houden met auto's. De groep is niet alleen auto gericht maar eigenlijk alles wat de jongeren bezig houdt zoals: We houden van stappen goede feesten/festivals zijn we altijd wel voor in, Extreme (sporten)dingen. BBQ's in de zomer met de groep gewoon omdat het gezellig is, maar natuurlijk ook samen sleutelen of een lekker stukje cruisen. Wij houden van auto's die performance gericht zijn, of auto's die er gewoon clean uitzien, in het kader INC op de website kun je ook wel zien wat wij daarmee bedoelen. Ieder merk of voertuig kan meedoen want wij zijn niet merk of voertuig restrictief als je er maar kippenvel van krijgt. Dus als dit bericht je interesse heeft gewekt check dan ook even onze website http://lifestyle-inc.net/ of een Like op FB kan nooit kwaad http://www.facebook.com/pages/Lifestyle/171824109610114

Het is niet onze bedoeling om te spammen, wij willen de Nederlandse scene wat extra aandacht geven. We rijden allemaal Honda en daarom lijkt het mischien een beetje op Honda gericht maar zoals eerder aangegeven op de website zijn we opzoek naar eigenlijk alle soorten auto's die gewoon netjes gemodificeerd zijn. Wij hebben ons hier aangemeld omdat we gewoon opzoek zijn naar nette strakke auto's in de Nederlandse scene of updates qua auto's en in forums kom je die het meeste tegen, stel jij hebt een mooie BMW te koop bijvoorbeeld en we zien die advertentie zullen wij dat op onze FB page tonen(met jou toestemming natuurlijk). De mooiste auto's en projecten zijn te vinden op forums en soms zullen we daar een spotlight op zetten. Jullie zullen verder geen overlast van ons hebben en we hebben ook geen intenties om het forum leeg te trekken of vol te spammen. Ik heb me alleen voorgesteld omdat als ik ooit wat post het wel fijn is om te weten wie wij zijn.

Wij vinden het wel jammer dat we meteen in een petjes categorie worden geplaatst terwijl ook niet elke BMW rijder aso is(maar dat beeld er wel nog steeds is), het is maar net hoe je de auto gebruikt. De allereerste post op de website staat trouwens in het teken van een nette e36 cabrio waar je spoedig meer over zult zien horen, vandaag hebben we ook een post gedaan met 2 Mini's dus zeker niet alleen Honda.

@ DCcreator, Naar BMW's op die manier aangepast die jij hebt zijn wij wel opzoek CLEAN.
Laatst gewijzigd door Lifestyle op 19 jul 2012, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 19 jul 2012, 10:54

Edit:
Startpost inmiddels aangepast

Nogmaals, stel je aub even voor als persoon. Als je je als organisatie bijft profileren zul je wat mij betreft sponsor moeten worden. Overigens hoef je niet perse een BMW te hebben om lid te zijn. Je kunt je natuurlijk ook met je *kuch* Honda voorstellen.

Dcreator

Bericht door Dcreator » 19 jul 2012, 17:27

Ben het met de heer hierboven mij eens!

Je kunt zolang je het forum inderdaad niet volspamt je natuurlijk altijd begeven op het forum, een voorstel rondje doen, en misschien hier en daar wat tips geven en zelf wat kennis op doen. dat staat altijd vrij!

En ik zou zeggen, overtuig ons! :)

Mvg,
Danny

Lifestyle

Re: Lifestyle-inc S.J.

Bericht door Lifestyle » 19 jul 2012, 17:53

Aangepast nu wel oke?

BrianGT

Bericht door BrianGT » 19 jul 2012, 19:12

E1000_E39 schreef:Ik krijg er een petjesgolfjes/-civicjes gevoel bij... :X :nee:
Laten we iedereen wel in zijn waarde, dat lijkt mij wel gepast.
Afbeelding

DJLeonardo

Re: Lifestyle-inc S.J.

Bericht door DJLeonardo » 19 jul 2012, 23:51

Julian. Mooie voorstelpost geworden. Van harte welkom als (nog) niet BMW rijder. Een Hondaatje is zo slecht nog niet. Heb er ook ooit eentje gehad en dat reed idd niet verkeerd. Als pure kart is het idd een goeie keus. Als je ooit wat meer degelijkheid en luxe wil is een BMW wel een betere keus maar alles op zijn tijd. Ik reed ook geen BMW op mijn 22e. Het is natuurlijk geheel aan jou maar ik zou zelf niet te ver doorslaan met het tunen van je Honda want voor je het weet zit er heel veel geld in, geld waarvoor je ook een mooie BMW had kunnen kopen. En met een beetje knappe BMW hoef je je zeker niet te schamen naast een Golfje. Ook al is ie ondergemotoriseerd. Onlangs kocht mijn overbuurman een Golf 5 R32. Mooi ding en net wat sneller dan mijn e46 330i. Toch zou ik voor geen goud willen ruilen met 'm. Het blijft een Golf en de knoppen waar je tegen aanstaart blijven dezelfde als een 1.6je. Het zal nooit echt een exclusieve auto worden.

Ik vind het leuk dat je zo'n initiatief begint. Ik heb er zelf niet zo veel mee maar dat is persoonlijk. Je enthousiasme vind ik zeker aanstekelijk en beloofd wat voor jouw eigen (auto) toekomst. Wellicht dat je hier wat aanhang vind voor je project.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”