ff wat uitleg. Auto gekocht 2de hands met 114d km op de teller. Was wel wat werk aan. Lijsten die erin zaten waren volledig versleten, heb nieuwe gekocht bij een nederlandse dealer (wel replica) en qua pasvorm ben ik best tevreden. Oude heb ik hier nog in reserve liggen moest ik ooit willen veranderen, maar ik vindt deze best wel mooi. Pookknop en -hoes ook maar vernieuwd, leder was volledig afgesleten. Ook was er een GPS ingebouwd maar zat vast door de ventilatorrooster (hebben ze helemaal stukgemaakt) nieuwe roosters gekocht GPS volledig gedemonteerd en naar containerpark gebracht. Jammer dat ik hiervan geen foto heb genomen. Ook nieuwe matjes gekocht en zo ziet ie er nu uit.

Velgen van de vorige eigenaar (hieronder op foto) waren helemaal naar de knoppen gereden => vrouw die niet goed kon parkeren => stoeprandschade => verf die begint af te bladeren => erop gezeten met hogedrukreiniger... Helemaal kapot dus.

Vorige week andere velgjes gelegd en ziet er nu zo uit.

To Do - lijst:
-Voorbumber herspuiten (schade door de vorige eigenaar)

- Verlagingsveren van Eichbach steken (moet niet zo veel meer zakken voor mij, heb het graag nog comfortabel)
- Hier en daar nog wat details aanpassen (zoals BMW embleem in de velgen ect..)
Met vriendelijke groeten
Dries