Vervanging laadsnoer van Nokia naar iPhone
Vervanging laadsnoer van Nokia naar iPhone
Ik heb een E61 en in mijn middenarmsteun zit een Nokia laadsnoer (zo gekocht) zonder snap-in adapter. Onlangs heb ik een Bluetooth Carkit ingebouwd en wil dus tijdens het rijden mijn iPhone in de middenarmsteun neerleggen om hem aan het laden te houden. Ik speel nl ook MP3's af via de iPhone af en dat kost stroom.
Probleem wat ik heb is dat ik de achterkant van de middenconsole niet open krijg onder het ventilatierooster van de achterpassagiers, dus ik kan niet zien hoe het laadsnoer is aangesloten. Volgens diverse instructies heb ik aan beide kanten van de sierplaat met sigaretten aanstekers een creditcard gestoken om de plaat te "ontklippen" en zo naar voren te kunnen trekken. Deze plaat zit echter muurvast en er komt geen beweging in. Zijn er nog andere trucs om deze plaat eruit te krijgen. Ik ben bang als ik harder trek dat de sierplaat breekt
Bvd
Probleem wat ik heb is dat ik de achterkant van de middenconsole niet open krijg onder het ventilatierooster van de achterpassagiers, dus ik kan niet zien hoe het laadsnoer is aangesloten. Volgens diverse instructies heb ik aan beide kanten van de sierplaat met sigaretten aanstekers een creditcard gestoken om de plaat te "ontklippen" en zo naar voren te kunnen trekken. Deze plaat zit echter muurvast en er komt geen beweging in. Zijn er nog andere trucs om deze plaat eruit te krijgen. Ik ben bang als ik harder trek dat de sierplaat breekt
Bvd
Re: Vervanging laadsnoer van Nokia naar iPhone
Gewoon hard trekken.
Ergste wat gebeurt is dat het stuk gaat :whistle
Credit card is te zacht.
Een hardere kuntstof voorwerp zoeken.
Credit card is te zacht.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Dus toch, Ok, thx, ga ik wederom proberenRalph schreef:Gewoon hard trekken.
Credit card is te zacht.

Voorzichtig, maar toch met enige kracht, met een plamuurmes afwisselend aan beide kanten wrikken tot de plaat loskomt. Zo is het bij mij gelukt.
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.
Bedankt voor de tipkos.be schreef:Voorzichtig, maar toch met enige kracht, met een plamuurmes afwisselend aan beide kanten wrikken tot de plaat loskomt. Zo is het bij mij gelukt.
Inderdaad, met 2 plamuurmessen heb ik de plaat eruit gekregen. Het zat gelukkig even mee, want de vorige eigenaar had al een extra sigarenaansteker gemaakt achter deze plaat (was ik nl ook van plan te gaan doen), zodat ik meteen mij iPhone kabel hier in kon steken. Ik heb nu een mooi kort kabeltje in het bovenste bakje van mijn middenarmsteun en ben er happy mee.

Blij dat het gelukt is!
Ik heb ook zo'n extra 12V aansluiting voorzien achter dat plaatje, zodat het makkelijk wisselen is wanneer ik ooit een gsm met andere laadaansluiting aanschaf.
Ik heb ook zo'n extra 12V aansluiting voorzien achter dat plaatje, zodat het makkelijk wisselen is wanneer ik ooit een gsm met andere laadaansluiting aanschaf.
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.