radio
-
beamer E39
radio
Hallo beste mensen. Ik heb e39 sedan uit 2001 en ik heb een vraagje namelijk mijn radio begint te storen als ik mijn achterruitverwarming aan zet, wie van jullie heeft daar een mooie oplossing voor,ik zou dat graag horen b v mijn dank beamer.
Re: radio
Je antenne van de radio zit ook in de achteruit verwerkt, vandaar dit probleem. Vaak heeft het met massa te maken. Kijk eens of je radio een directe massa aansluiting naar de accu heeft en niet via de antenne of dat de massa van de achteruitverwarming nog goed werkt. Vaak is het probleem dan opgelost of anders een andere antenne plaatsen.
-
beamer E39
hallo yltkdy de antenne zit in de achterruit hoe wil je dan een andere antenne plaatsen volgens mij moet je dan het hele raam vervangen of zie ik dat verkeerd
Hallo Beamer E39
Sorry voor mijn late reactie. Het forum is verhuist en sindsdien is de zoekfunktie en nieuwe berichtenfunctie Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
. Ik zie dus nu pas je berichtje.
Je kan ervoor kiezen gewoon een losse antenne op de auto te plaatsen als het zou betekenen dat je je complete achteruit moet vervangen. Dit bedoelde ik uiteraard wel als laatste middel. Je moet dan wel een nieuwe kabel trekken. Ik zou echter eerst kijken of het zo op te lossen is want een groot probleem is het vaak niet. Ook zit er volgens mij nog een antenne versterker tussen. Daar zijn afbeeldingen van op het forum te vinden hoe het precies zit maar ja ZOEKFUNCTIE!!!
Maar het is bijna 1 juli en dan zouden ze er wat aan gaan doen, aldus Bryan. Laten we het hopen.
Sorry voor mijn late reactie. Het forum is verhuist en sindsdien is de zoekfunktie en nieuwe berichtenfunctie Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Je kan ervoor kiezen gewoon een losse antenne op de auto te plaatsen als het zou betekenen dat je je complete achteruit moet vervangen. Dit bedoelde ik uiteraard wel als laatste middel. Je moet dan wel een nieuwe kabel trekken. Ik zou echter eerst kijken of het zo op te lossen is want een groot probleem is het vaak niet. Ook zit er volgens mij nog een antenne versterker tussen. Daar zijn afbeeldingen van op het forum te vinden hoe het precies zit maar ja ZOEKFUNCTIE!!!
Maar het is bijna 1 juli en dan zouden ze er wat aan gaan doen, aldus Bryan. Laten we het hopen.
Is er indertijd een andere radio ingezet?
Dan kan het zijn dat je een nieuwer type radio erin hebt, had ik in mijn 320d, waarna die gaat storen als je de achterruitverwarming aanzet. Heeft iets te maken met dat de nieuwere radio een andere versterking gebruikt ofzo.
Maar anders is het idd wat yltkdy zegt.
Dan kan het zijn dat je een nieuwer type radio erin hebt, had ik in mijn 320d, waarna die gaat storen als je de achterruitverwarming aanzet. Heeft iets te maken met dat de nieuwere radio een andere versterking gebruikt ofzo.
Maar anders is het idd wat yltkdy zegt.
-
beamer E39
hallo beste mensen bedankt voor jullie antwoorden ik zal zien of ik er wat mee kan er zit geen nieuwe radio in hij begon er op een moment zo maar mee hij valt soms ook zo maar een tel uit misschien valt jullie nog wat te binnen dan hoor ik het natuurlijk graag maar alvast bedankt.