voorstellen mars794
voorstellen mars794
Na bijna een jaar in een voorloopauto te hebben gereden heb ik nu mijn "eigen" lease auto kunnen bestellen. Het is een BMW 316d / F30 geworden met een aantal opties zoals LM style 390 , mistlampen , cruisecontrol ed. Als kleur heb ik (wederom) voor zwart gekozen. Nu is het wachten (10 weken ???) totdat hij geleverd gaat worden. In het verre verleden heb ik als eens eerder BMW gereden , een 315. Ik heb een aantal vragen mbt de inbouw van mijn Samsung Galaxy S2 , maar die zal ik in het daarvoor bedoelde gedeelte van dit forum stellen.
- rick.bosch
Re: voorstellen mars794
Welkom!
Zeer mooie auto's dat nieuwe model! Maak ook even een showroom aan als je hem hebt! Of eventueel nu al met alles spec's
Zeer mooie auto's dat nieuwe model! Maak ook even een showroom aan als je hem hebt! Of eventueel nu al met alles spec's
BMW 120d | 2007 | 163pk
Thnx ! ik zal tzt een showroom gaan maken 

wlkom mars794
10 week wachten
maar het wachten is het
vr grt ydbmw
10 week wachten

maar het wachten is het

vr grt ydbmw
bmw 525D e39 zilverxenon4800k philips
10watt oem led angel eyes
iedereen maakt typ fouten
10watt oem led angel eyes
iedereen maakt typ fouten
- MaasMaster
- Contacteer:
Welkom!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
Thnx !
Vandaag de voorlopige levertijd doorgekregen , rond 13 september...... pffff....
Vandaag de voorlopige levertijd doorgekregen , rond 13 september...... pffff....

Datum doorgekregen voor de levering , 20 augustus.... 

Helaas heb ik maar kort mogen genieten van mijn nieuwe F30.
Ivm het wegvallen van mijn baan moet ik op zoek naar een privé auto , heeft er wellicht iemand tips & tricks ?
De BMW is mij prima bevallen.
Ivm het wegvallen van mijn baan moet ik op zoek naar een privé auto , heeft er wellicht iemand tips & tricks ?
De BMW is mij prima bevallen.