Forumtijd kun je in je profiel aanpassen. Mijne staat op GMT+1 en zomertijd. En dat klopt
Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Op mijn Mac moet ik om de twee dagen even opnieuw inloggen. Niet zo'n probleem.
Forumtijd kun je in je profiel aanpassen. Mijne staat op GMT+1 en zomertijd. En dat klopt
- rick.bosch
Ik weet niet of deze al bekend was:
Als je iets zoekt op Google en de resultaten zijn topics op bimmerportal en je klikt erop, ga je naar de standaard pagina met de tekst "Ga naar de hoofdpagina..."
voorbeeld: http://www.bimmerportal.nl/audio-en-nav ... 12986.html
Dat dit niet werkt is echt funest voor je ranking op Google en bovendien erg vervelend als mensen binnenkomen op je site en dan niet de informatie vinden die ze verwachten..
Als je iets zoekt op Google en de resultaten zijn topics op bimmerportal en je klikt erop, ga je naar de standaard pagina met de tekst "Ga naar de hoofdpagina..."
voorbeeld: http://www.bimmerportal.nl/audio-en-nav ... 12986.html
Dat dit niet werkt is echt funest voor je ranking op Google en bovendien erg vervelend als mensen binnenkomen op je site en dan niet de informatie vinden die ze verwachten..
Ja, daar heb ik ook last van volgens mij. Tenminste ik wist zeker dat ik op een paar topics gereageerd had. Maar mijn reply staat er na op 'bevestig' te hebben gedrukt niet bij.rick.bosch schreef:Soms plaatst hij het bericht niet..
Nou ben ik super gaar van het weekend. Maar ik meende toch zeker op het goede knopje te hebben gedrukt. Ik zal het eens in de gaten houden
-- Houdoe wanne --
- SubCityZero
Één vervelende bug die bij mij eruit springt, ik kan als ik lekker op de bank hang, niet met mijn iPhone of iPad inloggen, zodra ik inlog, dan krijg je die melding dat je bent ingelogd, en dat je verder gaat naar de pagina waar je vandaan kwam, maar vanaf dat moment ben je direct weer uitgelogd.
Dan zie je bij die splash pagina wel je gebruikersnaam bovenin staan, maar op de vervolgpagina is alles weer weg. Bijzonder irritant, moet nu voor alles mijn laptop pakken.
Dan zie je bij die splash pagina wel je gebruikersnaam bovenin staan, maar op de vervolgpagina is alles weer weg. Bijzonder irritant, moet nu voor alles mijn laptop pakken.
Recent: BMW E39 520i 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
Daar was op de vorige pagina al een (tijdelijke?) oplossing voor gevonden. Bij mij doet ie het op de iPhone en iPad nog steeds goed sinds dienRene08 schreef:iPhone en iPad doen het idd ook weer.
Alleen cookies verwijderen helpt niet. Ga naar: Instellingen -> Safari -> Geavanceerd -> Websitedata -> Verwijder alle websitedata.
-
mousehouse
Een bug waar ik al een weekje of wat tegenaan loop, je kunt vanuit Safari je niet als nieuwe gebruiker registreren! In Firefox werkt 't wel.
Safari geeft aan "Ongeldig formulier ontvangen, probeer het nogmaals" als je op Submit drukt.
Getest met Safari versie 5.1.7 (7534.57.2) op Mac OSX 10.7.4
Safari geeft aan "Ongeldig formulier ontvangen, probeer het nogmaals" als je op Submit drukt.
Getest met Safari versie 5.1.7 (7534.57.2) op Mac OSX 10.7.4
Edit: probleempje is gefixed 
weet het nu zeker. Gruwelijk iritant! Nu moet ik elk bericht kopieëren om zeker te weten dat ik het niet nog een keer moet typen. (of moet ik gewoon minder spammen?Verheeske schreef:Ja, daar heb ik ook last van volgens mij. Tenminste ik wist zeker dat ik op een paar topics gereageerd had. Maar mijn reply staat er na op 'bevestig' te hebben gedrukt niet bij.rick.bosch schreef:Soms plaatst hij het bericht niet..
Nou ben ik super gaar van het weekend. Maar ik meende toch zeker op het goede knopje te hebben gedrukt. Ik zal het eens in de gaten houden
Dit is inmiddels ook de 3e keer dat ik dit bericht probeer te plaatsen!
Dit is inmiddels ook de 4e keer dat ik dit bericht probeer te plaatsen!
-- Houdoe wanne --
Ik heb dit ook al eens gehad inderdaad. Bericht geplaatst en daarna was 't gewoon weg.
- buhrmann
Me too 
Volvo V70 2.5D remap 170pk (2000) *current*
Honda Vision 110 (2015) *current*
E46 320d Touring (2002) *exit*
VW Polo 1.4D Steilheck (1991) *exit*
VW Golf III Variant 1.9tdi (1997) *exit*
Honda Vision 110 (2015) *current*
E46 320d Touring (2002) *exit*
VW Polo 1.4D Steilheck (1991) *exit*
VW Golf III Variant 1.9tdi (1997) *exit*
Het klopt dat het bericht soms niet geplaatst wordt, maar dit kan je gewoon zien.
Als je de bevestigingspagina niet ziet (met de tekst "Je bericht is geplaatst") dan moet je gewoon met je browser een pagina terug gaan (of Backspace) en daar zie je je ingevoerde bericht wat je wilde plaatsen, probeer nogmaals (of paar keer) totdat het lukt.
Is niet handig, maar zo raak je niks kwijt..
Als je de bevestigingspagina niet ziet (met de tekst "Je bericht is geplaatst") dan moet je gewoon met je browser een pagina terug gaan (of Backspace) en daar zie je je ingevoerde bericht wat je wilde plaatsen, probeer nogmaals (of paar keer) totdat het lukt.
Is niet handig, maar zo raak je niks kwijt..
Of gewoon eerst op voorbeeld klikken en daarna op bevestigen.
-
AtlasTelamon
Is al meerdere keren voorbij gekomen maar toch nog even een melding.
Vroeger nooit last van maar nu inderdaad regelmatig wordt het bericht niet in één keer geplaatst. Ik merk het meteen want ik wordt direct naar de 1e pagina van die betreffende showroom gekicked.
Je kan idd "back" doen of je tekst eerst kopieeren maar leuk is anders.
Vroeger nooit last van maar nu inderdaad regelmatig wordt het bericht niet in één keer geplaatst. Ik merk het meteen want ik wordt direct naar de 1e pagina van die betreffende showroom gekicked.
Je kan idd "back" doen of je tekst eerst kopieeren maar leuk is anders.