rammel in uitlaat?
rammel in uitlaat?
De laatste tijd hoor ik een soort rammel in de uitlaat. Is dit een vaker voorkoment verschijnsel?
E46 2004 316 touring automaat. 165k
Hebben er meer mensen last van gehad en draait dit uit op vervangen?
bvd, Ed.
PS
De zoekfunctie werkt nog niet denk ik, komt dat nog?
E46 2004 316 touring automaat. 165k
Hebben er meer mensen last van gehad en draait dit uit op vervangen?
bvd, Ed.
PS
De zoekfunctie werkt nog niet denk ik, komt dat nog?
Re: rammel in uitlaat?
Ik heb ook een rammel in mijn uitlaat, maar alleen tussen 1500 en 2000 toeren. Waarschijnlijk een gebroken uitlaatsteunpunt die ik komende zaterdag even in de garage ga bekijken.
@Auke, betekent dat meteen dat het niet te repareren is? Of is dat nog wel te overzien..?
Bij mij klinkt het nogal vooraan onder de auto, de achterdemper verdenk ik niet.
Kan het de kat zijn?
Zijn die eigenlijk te vervangen? Ik durf al niet naar de prijs te vragen
Kan het de kat zijn?
Zijn die eigenlijk te vervangen? Ik durf al niet naar de prijs te vragen
Kan je vergeten, vroeger werden ze weleens open geslepen, gefixt en dicht gelast. Een nieuwe plaatsen is gewoon beter en scheelt niet veel in de kosten.JzAero schreef:@Auke, betekent dat meteen dat het niet te repareren is? Of is dat nog wel te overzien..?
ofwel de korf uit de kat halen en toelassen, wint een paar pk's terug bij.
Ik zal eens even kijken, Tom gokte op een gebroken uitlaatsteun, dat lijkt me nog wel te repareren. Ik hoop dat dat het is, want ik wilde met deze demper door tot ik een Eisenmann uitlaat kon betalen 
mijn voorste stuk uitlaat is versleten en moet een nieuwe steken om door de keuring te geraken, tegen de 300 euro 
Het ging om deze uitlaatsteun, deze zit net na het uitlaatspruitstuk en is door roest losgekomen. De bout kregen we er met geen mogelijkheid af, bleek namelijk dat het een vierkante bout is waar de sleutels niet omheen konden. Uiteindelijk met een plasmasnijder eraf gekregen.

Hitteschild zat ook los

Misschien gaat het bij jou ook om deze steun

Hitteschild zat ook los

Misschien gaat het bij jou ook om deze steun
Die steun is 1,5 jaar geleden bij mij al vervangen (was doorgerot). Maar het kan natuurlijk best dat ie los aan het gaan is. Het is simpel te checken dus ga ik dat doen. Bedankt voor de plaatjes.
(mooie kleur heeft jou auto!)
(mooie kleur heeft jou auto!)
heb ook al veel rammel gehad van men hitte schild, heb een paar delen zelf al verwijderd
vorige week bij mijn ook gedemonteerd met snij brander