Maar hieronder het resultaat .
Geef je mening maar over de fotograaf

Dat van de achtergrond heb je helemaal gelijk in, maar wist dus niet hoe dat dus ook alweer ging( nu weer wel dus )Mini schreef:U vraagt, wij draaienMike schreef:Geef je mening maar over de fotograaf![]()
Als eerste: compliment voor de eerste kunsten met je nieuwe camera! Leuk hè zo'n spiegelreflex![]()
En wat is ie mooi schoon! (de auto dus....)
Een paar kleine puntjes van kritiek: de tweede foto vind ik niet echt super. De lucht is helemaal "uitgebeten". Een groot wit (overbelicht) vlak. Geen detail, zonde van de foto.
En de meeste foto's met huizen op de achtergrond vind ik te druk. Zonde van je mooie auto. Het leidt naar mijn idee te veel af. Als je ervoor zou zorgen dat de achtergrond wat waziger is (groter diafragma), dan vind ik het al een stuk mooier. (ik vind foto 10 en 11 bijvoorbeeld niet mooi, 5 en 6 zijn al een stuk beter).
Dat is het probleem he, als ik ver ga rijden word die viesMini schreef:Je hebt een fijne auto onder je kont, je hebt een leuke camera. Ik zou zeggen: camera mee en rondrijden maar :pMike schreef:Het probleem is ook dat ik de geweldige plekjes hier niet echt weet te vinden nog.
Ja zo kan ik aan de gang blijven haha, maar komt wel goed de volgende keerMini schreef:Sjongejonge... je zoekt de problemen ook wel op hè....Mike schreef:Dat is het probleem he, als ik ver ga rijden word die vies![]()
Gewoon een jerrycannetje water in de kofferbak, beetje quick detailer en daar heb je je schone auto weer terug.
Denk aan de gulden snede... Bij het fotograferen gewoon goed aan het getal 2/3 denkenMac schreef:Dit kun je veranderen door de wagen niet centraal neer te zetten