Head-up display icm Bluetooth en CD-wisselaar

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
fsiblesz

Head-up display icm Bluetooth en CD-wisselaar

Bericht door fsiblesz » 12 jun 2012, 11:11

Hallo,

Ik heb sinds kort een 530d E61 uit 2004 met een aantal leuke opties. Helaas is een deel hiervan reeds 'overleden', niet geheel onverwacht als ik het forum lees. Zo waren zowel de BT module als de CD-wisselaar kapot. Dit had tot gevolg dat de I-drive regelmatig uitviel, na het loskoppelen van beide modules is dit voorbij.
Vervangen is erg duur, overweg nu dus om Dension of Mobridge te plaatsen.

Op mijn auto zit ook een head-up display, een handige optie. Volgens het boekje zou hierop de snelheid, cruise control, waarschuwingen en pijlen vd navigatie zichtbaar moeten zijn. Nu zie ik geen navigatie (dit staat wel aangevinkt in het menu). Volgens mij zit de HUD ook op het glasvezelnetwerk vd auto.

Mijn vraag is of dit juist is en, zoja, wij mij kan helpen aan een adres waar ik loopback stekkers voor de glasvezelring kan kopen/bestellen (liefst niet bij de dealer).

Vr grt

Frank

thommy
Contacteer:

Re: Head-up display icm Bluetooth en CD-wisselaar

Bericht door thommy » 12 jun 2012, 12:15

Frank,

Bel even, heb de glasvezelbruggen meestal op voorraad en kan ook de andere problemen oplossen.
Cdwisselaars heb ik voldoende op vooraad tegen zeer aantrekkelijke prijs.

Gr. Ronald
Thommy.nl/Navtel.nl
Voor programmeren van single ECU's, coderen van alle E en F series, retrofit van opties, diagnose en storingoplossing.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”