Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Cabrio Mike

Even voorstellen

Bericht door Cabrio Mike » 05 mei 2012, 17:01

Hallo,

Ik ben Mike en sinds 18 april 2012 in het bezit van een smetteloze 328i cabrio :duimen:
Inmiddels al heerlijk aan het genieten van m'n auto,maar er zijn toch wel een paar kleine dingetjes. Vandaar nu op het forum,zodat ik hoop op een beetje hulp van mensen met verstand van zaken ;)
En ook op het forum om te kijken of er wel eens cabrio tourtochten gehouden worden,of natuurlijk BMW dagen,lekker bij elkaar komen met mensen met de zelfde interesses en elkaars bolides te bewonderen.

Groeten Mike

AtlasTelamon

Re: Even voorstellen

Bericht door AtlasTelamon » 05 mei 2012, 17:19

Welkom.

Meetings genoeg. Je kan ze vinden onder het Algemene deel van het forum.

Een 328 met Contours als het goed zie..... Nice!

MaasMaster
Contacteer:

Bericht door MaasMaster » 05 mei 2012, 18:40

Welkom @ Bimmerportal!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Cabrio Mike

Bericht door Cabrio Mike » 08 mei 2012, 23:45

@ atlastelamon thanks voor de tip,zover had ik nog niet eens gekeken ;) weet je misschien ook of er in lelystad nog steeds een bmw dag is? Ik weet nog van vroeger(een jaar of 10 geleden) dat er op het circuit van lelystad ook altijd een dagmeeting was. Voor 2012 staat er nu niet zoveel op het prgramma zie ik.
@maasmaster thanks.

AtlasTelamon

Bericht door AtlasTelamon » 09 mei 2012, 17:36

De meetings komen allemaal op dat deel van het forum te staan. Wellicht dat een van de Moderators weet van meetings niet georganiseerd door Bimmerportal.

looneytune

Bericht door looneytune » 09 mei 2012, 18:35

Welkom, ben zelf eigenlijk nog nooit specifiek een cabrio meeting tegengekomen, ben inderdaad ook wel eens in lelystad geweest ( jaar of 5 geleden toen de (toen nieuwe ) 6 serie net uit was...was best een leuk evenement waar je ook op het circuit kon rijden !

Hopelijk is het snel wat mooier weer om open te rijden !

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”