Advies stootstrips spuiten
-
jantjehayabusa
Advies stootstrips spuiten
Hallo,
Omdat ik een aanrijding heb gehad word nu mijn hele auto opnieuw gespoten... hoe denken jullie eroven om de stootstrips mee te spuiten?? bij is donker blauw... graag jullie mening..
m.v.g.
Jan
Omdat ik een aanrijding heb gehad word nu mijn hele auto opnieuw gespoten... hoe denken jullie eroven om de stootstrips mee te spuiten?? bij is donker blauw... graag jullie mening..
m.v.g.
Jan
-
Griffendahl
Re: Advies stootstrips spuiten
Deurgrepen zou ik zeker meespuiten...
Evenals de strips in het dak, rooster in je motorkap en de strip boven je nummerbord achter.
Strips in kleur zou ik laten afhangen of je echt een heel donkere kleur blauw hebt of niet. (Vind het vaak op donkere auto's wel mooi en op lichtere auto's minder.)
Evenals de strips in het dak, rooster in je motorkap en de strip boven je nummerbord achter.
Strips in kleur zou ik laten afhangen of je echt een heel donkere kleur blauw hebt of niet. (Vind het vaak op donkere auto's wel mooi en op lichtere auto's minder.)
-
jantjehayabusa
Hallo,
Ik heb echt de donkere blauwe. de klinken was ik al over uit, die laat ik mee spuiten, maarja ben nog aan het twijfelen over de stootstrips. Het is niet standaard bij de nieuwere modellen of wel?
Ik heb echt de donkere blauwe. de klinken was ik al over uit, die laat ik mee spuiten, maarja ben nog aan het twijfelen over de stootstrips. Het is niet standaard bij de nieuwere modellen of wel?
Ik zou ze persoonlijk gewoon zwart houden .. En dan wat Sander/Griffendahl zegt..
Vaak staat het mooier als je de stootstrips meespuit is mijn mening.
Jammer dat je je nog niet hebt voorgesteld en een Showroom hebt met enkele foto's. Het zou dan makkelijker zijn om een mening te vormen.
Jammer dat je je nog niet hebt voorgesteld en een Showroom hebt met enkele foto's. Het zou dan makkelijker zijn om een mening te vormen.
-
jantjehayabusa
ok, zal me even voorstellen als hij helemaal af is..
maar hebben latere modellen (dus van na 2001) al standaard meegespoten stootstrips??
Stootstrippen en deurhendels meespuiten is altijd beter en mooier.Alleen bij een donkere auto zal het minder opvallen
Bij een lichtere auto valt het in die zin op dat die auto gewoon vetter lijkt.
Alles in kleur is gewoon veel mooier.
Hoop zullen met mij misschien niet eens zijn, maar dit is mijn mening: JOMEO STYLING

Bij een lichtere auto valt het in die zin op dat die auto gewoon vetter lijkt.
Alles in kleur is gewoon veel mooier.
Hoop zullen met mij misschien niet eens zijn, maar dit is mijn mening: JOMEO STYLING
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Stootstrips zeker mee laten spuiten. Staat zo veel beter, en is een stuk makkelijker te onderhouden.
Helemaal mee eens, Ik erger me dood aan die zwarte strips met poetsen.hennep E46 schreef:Stootstrips zeker mee laten spuiten. Staat zo veel beter, en is een stuk makkelijker te onderhouden.
-
jantjehayabusa
ok dank voor de reacties...
Ik laat de deurgrepen, stootlijsten en greep op de achterkep mee spuiten...
Mij lijkt me dat rooster op de motorkap niet mooi als hij meegespoten is en ook de lijsten op het dak...
Mij lijkt me dat rooster op de motorkap niet mooi als hij meegespoten is en ook de lijsten op het dak...
-
Griffendahl
Die worden origineel wel mee gespoten als je je deurgrepen ook gespoten hebt.jantjehayabusa schreef:Mij lijkt me dat rooster op de motorkap niet mooi als hij meegespoten is en ook de lijsten op het dak...
Nieren kun je ook laten spuiten. Dat staat ook erg vet, en is nog redelijk uniek.jantjehayabusa schreef:ok dank voor de reacties...
voorbeeldje:

roostertje in de motorkap:

-
Mac
Ik ben zelf ook nog in dubio. Alleen de handgrepen of ook de stootstrips? Ik heb ook een donkerblauwe (orientblau).
Ik ben iig van plan om de handgrepen te doen. De stootstrips twijfel ik over, omdat ik bang ben dat je er weinig van zult zien door de donkere kleur. Daar komt nog eens bij dat hij nu ook wel erg mooi is
Ik ben iig van plan om de handgrepen te doen. De stootstrips twijfel ik over, omdat ik bang ben dat je er weinig van zult zien door de donkere kleur. Daar komt nog eens bij dat hij nu ook wel erg mooi is
Ik denk dat het de auto nog beter zal staan als de stootstrips meegespoten zijn ondanks dat je auto al donker van kleur is. |pMac schreef:Ik ben zelf ook nog in dubio. Alleen de handgrepen of ook de stootstrips? Ik heb ook een donkerblauwe (orientblau).
-
jantjehayabusa
Ok,
Ik doe nu zoiezo de deurgrepen, daklijsten, motorkaprooster en achterkleplijst.
Denk de sierlijsten ook. De nieren mee spuiten ziet er op de foto erg mooi uit, maar of het ook zo tot zijn recht komt in een donker blauwe kleur??
Hebben jullie ook aan de binnenkant iets in kleur laten doen??
Ik doe nu zoiezo de deurgrepen, daklijsten, motorkaprooster en achterkleplijst.
Denk de sierlijsten ook. De nieren mee spuiten ziet er op de foto erg mooi uit, maar of het ook zo tot zijn recht komt in een donker blauwe kleur??
Hebben jullie ook aan de binnenkant iets in kleur laten doen??