1. Achteruitrijlicht werkt aan een kant en moet ander kant lampje vervangen. Hoe werkt dat precies. Moet je de hele unit er uit trekken als ik het plaatje van real oem goed zie. Kan ik gewoon trekken of zitten er nog vergrendelings clips die je moet lossen.
Er zit nu nog een flink stuk schuim voor. Moet ik dat weghalen/ wegtrekken / insnijden
2. Onderhoud geeft aan dat ik twee dingen binnenkort moet doen.
- Voorremmen. Als ik dat zelf doe reset de auto dat inmiddels zelf of moet ik net als bij de e39 die ik hiervoor had langs de dealer. Zag hier wel het filmpje over de rest maar is dat ook van het niet facelift model
- remvloeistof. Hoe vaak moet dat eigenlijk echt. (ga ik liever niet zelf doen. Wat kost zoiets?
3. Verder klein leed
a. op de bovenkant van de autom. versnellingspook is de blanke lak er een beetje aan het afbladderen. Kleur van de pook knop is dezelfde als van de idrive. i drive is een beetje getint zilverkleurig. Er onder zit een meer gewoon zilverkleurig Wat is verstandig om te doen. Volgens de vrienden van spagettiecoder http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/34/97is" onclick="window.open(this.href);return false; het allemaal appeltje eitje en gewoon trekken. Is het echt zo simpel??
b. er zitten ook wat krassen op de kunstof paneel rond de leren pookhoes. Dat oogt wat slordig. Er zijn vast betere exemplaren op de sloop te halen. Is dat ding eenvoudig los te krijgen / vervangen of kan ik het beter laten.
hier komt m'n online tis niet verder dan het vervangen van de pookhoes maar de selector zelf staat er niet bij?
4. Kreeg van een sleutel de melding in de display van een sleutel met een + er onder. Is het einde verhaal qua batterij en dus nieuwe sleutel of is die alleen maar leeg. Ook hierover niks in de manual
5. Heb een zilverkleurig grill in de nieren zitten. Was dat std. of een optie of heeft iemand gewoon wat 'aftermarket' spul er op gezet. Staat niet in de optielijst die ik van de importeur komt