Ook even voorstellen!!
- MaasMaster
- Contacteer:
Re: Ook even voorstellen!!
Welkom!
Mooie E91... Ik zou persoonlijk geen chromen raamlijsten doen, eerder zwarte niertjes zetten indien hij dit nog niet heeft
Mooie E91... Ik zou persoonlijk geen chromen raamlijsten doen, eerder zwarte niertjes zetten indien hij dit nog niet heeft
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- looneytune
Welkom !
Nette auto zo te zien, hoeveel heeft de auto gelopen? en is het wennen van een Alfa benzine naar een BMW diesel?
Is dat nou in Almere trouwens waar de BMW staat ?
Greetz
Nette auto zo te zien, hoeveel heeft de auto gelopen? en is het wennen van een Alfa benzine naar een BMW diesel?
Is dat nou in Almere trouwens waar de BMW staat ?
Greetz
- looneytune
Ik dacht het al te zien aan die blauwe zone dat het in Almere was, ik woon zelf in de staatsliedenwijk, maar dat is zo te zien in muziekwijk of zo ?
Stoelen zitten inderdaad goed ook als je wat langer rijd !
Ow net ingereden, als je rustig aandoet moet je makkelijk de 4 ton en verder kunnen halen
Waarom ben je eigenlijk van de Alfa afgestapt, omdat het een benzine was of waren er veel elektronische problemen ?
Greetz
Stoelen zitten inderdaad goed ook als je wat langer rijd !
Ow net ingereden, als je rustig aandoet moet je makkelijk de 4 ton en verder kunnen halen
Waarom ben je eigenlijk van de Alfa afgestapt, omdat het een benzine was of waren er veel elektronische problemen ?
Greetz
- rick.bosch
Welkom! Nette auto, velgen staan hem inderdaad goed!
BMW 120d | 2007 | 163pk
Welkom, nog een stadsgenoot. Sterker nog, zelfs een filmwijkgenoot?
Knap apparaat!
Het is allemaal persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik zou zeker niet voor chrome lijsten gaan, wel idd snel zwarte nieren erin
Knap apparaat!
Het is allemaal persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik zou zeker niet voor chrome lijsten gaan, wel idd snel zwarte nieren erin