achter klep gaat niet open

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
rollemanalex

achter klep gaat niet open

Bericht door rollemanalex » 19 apr 2012, 17:26

Best Bmw rijders

ik heb een bmw E46 met het volgende probleem ik kan de achterklep niet open krijgen op de normalen manier via het handvat schakelaar ik krijg hem alleen open via de afstands bediening dus het motortje werkt nog ik denk zelf aan het schakelaartje is deze los te vervangen of moet ik de gehele lijst met kentekenverlichting vervangen en of heeft iemand anders een ander idee wat de oplosing kan zijn ik heb het slot ook al op diverse standen gezet maar niets helpt

groet

alex

crossfire

Re: achter klep gaat niet open

Bericht door crossfire » 19 apr 2012, 18:02

je hebt hem opslot gedaan met de sleutel dus als je de sleutel pakt en je zet hem op open(recht op) dan doet hij eht weer denk ik...
en anders zijn het 2 torxschroefjes en dan kun je het handvat gedeelte eruit halen...

Verheeske

Bericht door Verheeske » 20 apr 2012, 10:26

en dan even meten of er iets gebeurt als je op de schakelaar drukt. of even de schakelaar van de stekker doorverbinden met een paperclip oid. Werkt die dan wel, is de schakelaar kapot.
-- Houdoe wanne --

rollemanalex

Bericht door rollemanalex » 26 apr 2012, 16:01

heb het volgende getest de schakelaar achter het handvat getest op werking en deze is goed de schakelaaar achter het kofferbakslot deze ook getest en werkt ook goed nu weet ik niet waar ik nog meer moet kijken meten of testen

iemand hier ervaring mee?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”