@Pim en Citano: Bedankt jongens M pakket ben ik nog niet over uit vind 'm zo ook wel strak eiegenlijk. In ieder geval nog wel ramen tinten en een dakspoiler.
Vandaag even een beetje pech met de einser Ben vanmiddag bijna thuis begint m;n abs symbool op te lichten en geeft ie op het scherm aan: Storing: rem en aandrijfsysteem, Storing: indicatie lekke band wordt niet opgemerkt, wegrij assistentie niet actief.
Dus dat wordt morgen maar weer even de garage bellen. Wordt weer een dure maand want de Navigatie computer heeft het ook begeven en daar heb ik al een nieuwe voor besteld (800 euro incl. inbouw en software en dergelijke ) afgelopen maand 850 euro aan onderhoud laten uitvoeren dus ben er voorlopig wel weer klaar mee
Na uitllezen bleek dat de ABS sensor linksachter kapot was dus hebben een nieuwe geplaatst. Alles leek in orde maar na ongeveer 5 kilometer gaf die het weer aan Ik ben de wagen nu dus helemaal beu, en zodra die weer gemaakt is en in orde is gaat ie eruit. hebben nu in een maand tijd al 1700 euro aan onderhoud gedaan ben het wel zat onderhand. Ik hou jullie op de hoogte.
Laatst gewijzigd door Leen op 30 apr 2012, 02:44, 1 keer totaal gewijzigd.