Slotbout probleem!!!! Dringend hulp nodig!!
Slotbout probleem!!!! Dringend hulp nodig!!
HELP!!!!!
ik ben mijn slotbout verloopstuk kwijt, hoe krijg ik mijn velgen eraf? als iemand me vandaag nog zou kunnen helpen kan ik nog naar de meeting?
ik ben mijn slotbout verloopstuk kwijt, hoe krijg ik mijn velgen eraf? als iemand me vandaag nog zou kunnen helpen kan ik nog naar de meeting?
>>>>Showroom E36's<<<<
-
Jonno
Re: Slotbout probleem!!!! Dringend hulp nodig!!
- Spoiler: Laat zien
originele slotbout??? liggen zo bij de dealer!!!
325Ci 2002 /Alpina 19"/Oem Seven 17''/M-stuur/Eibach Pro-kit/M3 interieur kiwi/M-spoilerlip/Trim-wrap/
denk niet dat de dealer nu nog open is 
>>>>Showroom E36's<<<<
Dan zou ik nog is je auto op z'n kop zetten opzoek naar de slotbout!, niet wat anders in proberen te slaan ofzo. Als dit fout gaat krijg je hem er helemaal niet meer uit
325Ci 2002 /Alpina 19"/Oem Seven 17''/M-stuur/Eibach Pro-kit/M3 interieur kiwi/M-spoilerlip/Trim-wrap/
dop erop lassen
moet je wel een lasapparaat hebben natuurlijk.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Zou ff nog zoeken, misschien zit ie wel achter de naafkap van de bbs of heb je al in het putje gekeken? Volgens de fotos in het showroom topic.
naafkap is er pas opgegaan toen ik hem al kwijt was, en de hoop al opgegeven had, helaas niks kunnen vinden,
en heb met hulp van kennissen nog 4 andere bmw doppen geprobeerd, maar die matchten helaas geen van allen ook niet met een tikje van de hamer!
dus helaas
en heb met hulp van kennissen nog 4 andere bmw doppen geprobeerd, maar die matchten helaas geen van allen ook niet met een tikje van de hamer!
dus helaas
>>>>Showroom E36's<<<<
kan je eigeniljk bij de dealer een passende bij bestellen? ik heb een kaartje met een nummer erop..
Met dat kaartje kun je inderdaad een passende bijbestellen.
Heb ook pas nieuwe wielbouten gekocht, daar zat zo'n kaartje bij.
Alleen kreeg ik het pas in de gaten toen ik het nietszeggende kaartje al had weggegooid.
Op dat kaartje zelf staat alleen een nummer, meer niet.
Mag wel iets duidelijker aangegeven staan vindt ik.
Heb ook pas nieuwe wielbouten gekocht, daar zat zo'n kaartje bij.
Alleen kreeg ik het pas in de gaten toen ik het nietszeggende kaartje al had weggegooid.
Op dat kaartje zelf staat alleen een nummer, meer niet.
Mag wel iets duidelijker aangegeven staan vindt ik.
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶
Bij de dealer hebben ze een set met alle mogelijke sloten voor de slotbouten, tenminste hier wel. Daar staan ook nummers op. Dus kun je aan de hand van dat nummer ook nieuwe bestellen
-- Houdoe wanne --
-
DutchPlayer
Idd gewoon even langs de dealer rijden en als je mazzel hebt hebben ze em op voorraad en krijg je de slotbout adapter meteen mee. Ik had er ook eentje nodig, de dealer had nog een gebruikte liggen en die mocht ik hebben voor €2,50