Het was achteraf gezien een 25 euro probleem en wat kopervet en wat sleutelwerk van mijzelf maar de voorgaande kosten om dit probleem op te lossen gaan zoiezo al over de 1500 euro al met al om het trillen te verhelpen nml: nieuwe cardanas met kruiskoppeling en hardyschijf. aantal keer de hele auto uit laten lijnen, alle wielen een aantal maal gebalanceerd. banden afdraaien zodat de gelijk rond zijn met de velg. ondanks de zgan banden toch nog maar een keer nieuwe banden aangeschaft omdat er volgens de garage hoogteslag in zou zitten.
Aantal ophangkogels/ophangrubbers vervangen evenals de spoorstangen etc etc.en alles wat daar nog niet bijkomt zoals arbeidsloon etc.
Al met al niet iets om blij van te worden had toch liever mn automaatbak vervangen maargoed. Ik ben er van af
Overigens iets heel anders heb de m5 sticker op de roosters in het zijscherm maar geheel verwijderd en orginele motorkap plus kofferbak logos gemonteerd.
En mn vriendin heeft een bmw e34 525i automaat met 192pk aangeschaft met orgineel 109.000 op de klok. dus jawel een nieuwe projectje om op te knappen/orgineel te maken al moet ik wel zeggen dat de wagen bijna als nieuw is op wat steenslag en blanke lak die loslaat van de bumpers (e34 probleem)
Ik zal haar wel ff aansporen om ook op dit forum te komen