BPM berekenen M3
BPM berekenen M3
Hi,
Kan iemand mij vertellen hoe de BPM tegenwoordig berekend wordt? Dit is toch veranderd per 1-1-2010?
Ik zou graag willen weten hoeveel BPM een M3 uit b.v. midden 2003 (faceliftmodel, nieuwwaarde +/-95.000) doet en hoe dit tegenwoordig word berekend? Ik gebruikte hier altijd een BPM calculator voor maar dit werkt dus niet meer?
Alvast bedankt!
Kan iemand mij vertellen hoe de BPM tegenwoordig berekend wordt? Dit is toch veranderd per 1-1-2010?
Ik zou graag willen weten hoeveel BPM een M3 uit b.v. midden 2003 (faceliftmodel, nieuwwaarde +/-95.000) doet en hoe dit tegenwoordig word berekend? Ik gebruikte hier altijd een BPM calculator voor maar dit werkt dus niet meer?
Alvast bedankt!
Re: BPM berekenen M3
Ik kom uit op een BPM van 3820 euro op tabelbasis voor een M3 van juli 2003 (facelift) met een nieuwwaarde van 86000 euro.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Ik zou gewoon de BPM calculator van autoweek.nl pakken.
Heb al vaker auto's uit duitsland gehaald en de calculator van autoweek zat er zelden ver naast (tientjes werk).
Heb al vaker auto's uit duitsland gehaald en de calculator van autoweek zat er zelden ver naast (tientjes werk).
IK zou de post van Siemi serieus nemen
..

Thnx!
hoe heb je dat berekend van de 3820?
autoweek geeft 1918 aan... en over het algemeen is autoweek wel goed met de berekeningen...
autoweek geeft 1918 aan... en over het algemeen is autoweek wel goed met de berekeningen...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
looool, hij kwam in ene bovenaan in mijn lijst onder E46 M3 forum XD foutje XD
For Speed Add Lightness