hoe kan ik 330CI beter laten klinken??
-
lazcoste61
hoe kan ik 330CI beter laten klinken??
hoe kan ik mijn 330CI cabrio beter laten klinken??
alvast bedankt
alvast bedankt
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: hoe kan ik 330CI beter laten klinken??
Een 330i heeft een klepje in de uitlaat, als je het slangetje daarvan loshaalt heb je veel meer geluid 
En afdoppen natuurlijk
Of het vacuümpompje aan de andere kant van dat slangetje afkoppelen zoals ik zelf heb gedaan, zit onder je linker achterlicht achter de bekleding verstopt.
Of het vacuümpompje aan de andere kant van dat slangetje afkoppelen zoals ik zelf heb gedaan, zit onder je linker achterlicht achter de bekleding verstopt.
-
lazcoste61
Bedankt waar is het slangetje ? ik ben niet zo technischBMWBoii schreef:Een 330i heeft een klepje in de uitlaat, als je het slangetje daarvan loshaalt heb je veel meer geluid
Laatst gewijzigd door lazcoste61 op 31 mar 2012, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
lazcoste61
Bedankt moet ik de linker achterlicht eruit halen ? of kan ik zo erbij? Ik ben niet zo technisch ga morge even aan de slagTom_ schreef:En afdoppen natuurlijk![]()
Dit maakt het verhaal wel duidelijk denk ik, het effect is hetzelfde als het pompje afkoppelen
-
lazcoste61
Haha bedankt voor uw hulp betere uitleg bestaat niet
Klinkt het veel beter of klein beetje?
Klinkt het veel beter of klein beetje?
Vooral stationair en in de lage toeren gaat hij wat zwaarder klinken, en als het niet bevalt druk je het slangetje zo weer terug 
Heeft een 325ci coupe FL dit ook of is de 330ci wat dit betreft uniek?
Bimmer Nestor!
- looneytune
Radio aan, CD erin van een M3 uitlaat
-
lazcoste61
looneytune schreef:Radio aan, CD erin van een M3 uitlaat
Ik dacht alleen de 330 modellen ja, maar 1x de uitlaat inkijken of je een vlinderklep ziet zitten en je weet hetpaulbrs schreef:Heeft een 325ci coupe FL dit ook of is de 330ci wat dit betreft uniek?
Bedankt Tom, zal morgen eens gaan kijken in de uitlaatpijpen(??) naar de vlinderklep. Heb eigenlijk geen idee hoe dit ding eruit ziet, maar ik zal foto's maken en deze hier of op photobucket posten. Ik heb er wel zelf sierstukken op gezet en toen eigenlijk geen vlinderkleppen oid gezien, heb er ook helemaal niet op gelet, als ik eerlijk ben.
Bimmer Nestor!
Ben hier ook wel nieuwsgierig naar.
Zou t dan ook graag op m'n 325 ci willen doen
Zou t dan ook graag op m'n 325 ci willen doen