nieuw biemertje op de portal

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Diemsebiemer

nieuw biemertje op de portal

Bericht door Diemsebiemer » 24 mar 2012, 21:07

Hallo allemaal. Woonachtig in het oosten 'des lands'. Rijd met heel veel plezier in mijn droomautotje van vroeger. E36 compact 316i business edition uit 1996 (blauw met. met grijs stoffen interieur). Ik vermoed een ex-schade auto uit Duitsland. Dat vermoeden lijkt steeds vaker bevestigd te worden. Motorisch een heerlijk betrouwbare auto, zowel bij strenge vorst als in plenzende regen. Helaas moet ik regelmatig voor kleine 'dingetjes'de handen uit de mouwen steken. VB: hemelbekleding liet los. Ramen raken los uit hun systeem, cd speler geeft geen radiosignaal, airco lekt en krijg ik niet gerepareerd, geen wiswas water uit achtersproeier, geen binnenverlichting in kofferbak. Zoals je merkt heeft het waarschijnlijk met leeftijd of ex-schade te maken... Toch hou ik van m'n karretje. Volgende auto wordt de compact opvolger...maar dan de 318i BE. Zo....dat was mijn eerste blog hiero. Nice to meet you all. Cheers!

AtlasTelamon

Re: nieuw biemertje op de portal

Bericht door AtlasTelamon » 24 mar 2012, 22:04

Welkom. Klinkt wel een beetje als een problemcar. Hoop dat het snel ophoudt met tegenslagen en dat je helemaal kan genieten!

MaasMaster
Contacteer:

Re: nieuw biemertje op de portal

Bericht door MaasMaster » 26 mar 2012, 06:57

Welkom!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”